Az utóbbi évek technológiai fejlődésének köszönhetően az okostelefonok mára digitális életünk legfontosabb eszközévé váltak, egyre több tevékenységre alkalmasak a bevásárlástól a banki ügyintézésig. Hazánkban a felnőtt lakosság 89%-a használ okostelefont, ami csaknem 5,3 millió embert jelent – olvasható az IoT Zóna oldalán.

A Vodafone Magyarország számára kiemelten fontos, hogy olyan kezdeményezések mellé álljon, melyek célja, hogy a technológiát a közjó szolgálatába állítsák. Ilyen, sokak életét meghatározó újítás valósult meg a távközlési cég alapítványa és az Országos Mentőszolgálat együttműködése révén. Az applikáció nemcsak gyorsabbá és egyszerűbbé teszi a mentőhívást a bajbajutottak számára, de számos egyéb kiegészítő funkcióval is bír.

Az ÉletMentő alkalmazás egyik nagy előnye, hogy tárolja az előre feltöltött egészségügyi adatokat, melyeket segélyhívás során a mentők rendelkezésére bocsát, így a fontos tudnivalók azonnal rendelkezésre állnak. Az alkalmazás hívásai ugyanúgy „klasszikus” segélyhívások, de már a hívás fogadásakor rendelkezésre áll és a monitoron látható egy digitális adatcsomag is.

  • Az applikáció az összes magyarországi mobilszolgáltató ügyfelei számára ingyenesen elérhető. Töltse le a Google Play vagy az App Store oldaláról!
  • Fontos tanács, hogy a kipróbáláshoz ne az éles hívást, hanem a kijelző bal felső sarkában lévő tesztüzemmódot használja!

A részletekről és egyéb információkról az IoT Zóna oldalán tájékozódhatnak!