Hogyan nőtte ki magát a megálmodott tervekből erős branddé a Toman Diet, hogyan lett franchise-hálózat, majd miért is nyitottak az online értékesítés felé?
A 4iG csoport nagy átalakulása után a régió egyik vezető infokommunikációs csoportjává nőtte ki magát. Az első háromnegyed évben szignifikáns növekedést ért el az elmúlt év hasonló időszakához képest.
Tovább forgattuk az üzleti kaleidoszkópot a Trend FM vállalkozói tréningprogramjában. Ebben az évadban az utolsó előtti feladatkörnél járnak a versenyzők. Az erősségek feltérképezéséhez dr. Molnár Imre stratégiai tanácsadóval, a műsor ötletgazdájával közösen bevetették a Belbin-tesztet is.
Kompetencia 2.0 a MENTOR gazdasági realityben! Bár ez sokaknak „elcsépelt” fogalomnak tűnik, de igenis érdemes rászánni az időt, és összerakni a cégre szabott értelmező kéziszótárt.