A teljes adást itt hallgathatja meg:
Volt, aki történelmi játékot talált ki, mások a biológiai ismereteket szerették volna szórakoztató formában továbbadni.
Az első pályázat még 2017-ben indult azzal a céllal, hogy a háromdimenziós nyomtatást bevigyék az oktatásba, és játékosabbá tegyék a tanulást. Az idei kiíráson a beküldött pályázatok közül 10 iskolát választott ki a zsűri, ezeknek az intézményeknek CraftBot nyomtatót biztosítottak a verseny idejére - olvasható az M2M Zóna oldalán.
A diákokból és segítő tanáraikból álló csapatok azon dolgoztak, hogy egy igazán egyedi, rájuk szabott társasjátékot alkossanak, mely ötletében és kivitelezésében is eltér a megszokottaktól. Az is feltétel volt, hogy a játék egy iskolai tantárgyhoz kapcsolódjon, és legalább 25%-ban 3D nyomtatóval készüljön.
2019-ben az első helyezett a Kőbányai Szent László Gimnázium csapata lett. A diákok által készített társasjáték Szent László király korabeli magyar vármegyék életéről szól, és 90 százalékban 3D nyomtatással készült.