A vállalat még a tavalyi évben megkezdte vezető adatközpontjának, a „DC10" létesítményének jelentős mértékű, több mint nettó 1000 négyzetméterrel történő bővítését az erősödő ügyféligények miatt.
A cég folyamatosan fejleszti a klasszikus, üzleti telefonos funkciókat megújító VoIP-alapú IP Center szolgáltatását is, amely a mindinkább terjedő egységes kommunikáció (UC – unified communications) első lépése az azt használó vállalatoknál, továbbá az IP Center nagyvállalati Call és Contact Center képességei is jelentősen bővültek.
Intelligens szolgáltatással az IT-biztonságért
A növekvő vállalati és intézményi fenyegetettségre reagálva Intelligens Biztonsági Szolgáltatások néven újszerű IT-security megoldásokat fejlesztettek ki, amelyek az Invitech Solutions infrastrukturális adottságaira építve egyaránt képesek az ügyfelek hálózati, szerveroldali és végponti védelmének biztosítására is.
Az ilyen innovatív megoldásokat a szintén újonnan létrehozott 7/24-ben elérhető, magasan képzett szakemberekkel rendelkező Operation Centerből távmenedzselik, de a vállalat szerteágazó hálózatának üzemfelügyeletét is innen látják el. A szolgáltató a saját ügyfeleinek egyedi igényeire szabható, rugalmas felhasználói felületet vezetett be, amelyen keresztül a cégek az általuk igénybe vett komplex szolgáltatások szinte minden elemét nyomon követhetik.
Integrált megoldások a nemzetközi piacon
Az Invitel Csoport hagyományosan a hazai távközlési nagykereskedelmi piac egyik meghatározó szereplője, az újonnan alakult Invitech Solutions pedig nemzetközi téren is elismert regionális szolgáltatóvá nőtte ki magát. A cég integrált megoldásokat ajánl globális nagykereskedelmi partnerei részére a közép-kelet-európai régió országaiban. Ezt a folyamatot tovább erősíti, hogy a nemzetközi hálózatfejlesztések keretében hamarosan jelentősen bővül az Invitel Csoport országhatáron túli infrastruktúrája.
Újabb hazai és nemzetközi elismerések
Az Invitech Solutions ugyanakkor komoly hangsúlyt fektet nemcsak termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére, hanem üzleti értékének, és szakmai kompetenciáinak további erősítésére is. A társaság újabb partneri minősítéseket szerzett meg az elmúlt időszakban. Ezek közül kiemelendő az év elején elért Microsoft Datacenter Competency tanúsítás.
Az Invitech Solutions a már birtokában lévő Cisco Cloud and Managed Services Andvanced Partner és a felhőszolgáltatásaira érvényes Cisco Powered IaaS minősítések mellett nemrégiben megszerezte a vezető eszközgyártó Premier Certified Partner tanúsítását is.
Szintén a legutóbbi időszak sikeres megmérettetését jelenti a neves üzleti szoftvermegoldás-szállító Avaya Sapphire Partners minősítésének elnyerése. Az IT-biztonsággal összefüggő szolgáltatási portfóliójukat tovább erősítette az idén tavasszal végrehajtott akvizíció is, amelynek során megvásárolták az IT-biztonsági megoldásszállító Newco kapcsolódó üzletágát.
Az IT-security terén ugyanakkor nemcsak lehetőséget, hanem felelősséget is érez a vállalat, ezért is indított májusban átfogó információbiztonsági edukációs programot üzleti partnerei számára.
A 2015 nyarán elindult folyamat – amelynek során az akkor még az Invitel vállalati üzletágaként létező szervezet az egyes üzleti szegmensek igényeire jobban fókuszáló működésre állt át –, egy éve új szintre lépett az Invitech Solutions, azaz az önálló társaság és márka megszületésével.
A társaság egyik jelentős elismerése volt, amikor év elején az ITBusiness & Technology konferencián Javorniczky Áron átvehette a „2016 legsikeresebb ICT-cége" címet. Magyarország immár második legjelentősebb integrált infokommunikációs szolgáltatója továbbra is mindent megtesz azért, hogy működésének lendülete a következő évben is folytatódjék – összegezte közleményében a vállalat.