„A cég tevékenysége háztartási, higiéniai és kozmetikai termékek bérgyártásával indult, ez annyival bővült, hogy fejlesztettünk egy saját, környezetbarát, termékcsaládot Cleanme.life névvel. A társaság árbevétele 3 milliárd fölötti, ami nem számít nagynak ebben a szektorban. A mosószertől kezdve a fertőtlenítőszereken át az alapkozmetikai termékekig széles a paletta" – sorolta a „Fejlődik a hazai" sorozatban a Márkus Zsolt, a PowerPak Kft. ügyvezetője.
A Cleanme.life biodegradábilis termékek gyorsan lebomlanak természetes környezetben, és az is fő cél volt, hogy a környezetterhelés a gyártás, csomagolás és a teljes ellátási lánc során minimális legyen. További innovációjuk a Higipack papírdoboz. „Míg a normál flakonokban 50 gramm műanyag is lehet, addig ebben a papírdobozban a laminálás miatt mindösszesen 5 gramm műanyag található. Tehát ezen a téren 80-90 százalékos megtakarítást tudunk elérni, ami egy fontos gyártástechnológiai és termékfejlesztési eredmény" – emelte ki.
„Vezetőkként mi multinacionális vállalati környezetből jöttünk, amikor átvettük a társaságot. Első és legfontosabb szempontként azt tűztük ki célul, hogy a vállalati kultúrát fejlesszük. A csapatépítésnek általában egyik fontos eleme, hogy jó célokat támogatunk, így például olyan rendezvényeken veszünk részt, ahol szemetet gyűjtünk, kerítést festünk. Viszont csavartunk egyet ezen az elképzelésen, és az új termékcsalád üzleti modelljébe jelentős marketingköltségek helyett beépítettük a jótékonyságot is, amihez hozzákapcsoltuk a Helpme.life támogatói applikációt" – részletezte Márkus Zsolt. Hozzátette: a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és az SOS Gyermekfalvak már csatlakoztak a kezdeményezéshez, és más szervezetekkel is folyamatban vannak egyeztetések.
Hallgassa meg Érczfalvi András interjúját, amelyből az is kiderül, hogy a humanitárius értékesítési modell miért lehet recesszióálló, és a digitális megoldás hogyan teheti érdekessé a trendi appok iránt érdeklődő fiatalok számára is a virtuális adományozást!
- Fejlődik a hazai - Márkus Zsolt