Négy külföldi márkát képviseletünk van a magyar piacon:

  • A Winni’s naturel mosó- és tisztítószerek szélesebb körben ismertek, hiszen a mindennapi életünket egészítik ki, illetve napi szinten használjuk őket.
  • A Relevi illatosítók egy gyorsan pörgő termékcsalád, mégis egy eléggé alapvető pillére a szortimentnek, hiszen sokszor egy kedvezőbb árú termék jelenthet „belépőt” egy-egy kereskedőhöz. Szobai légfrissítők és hűtőszagtalanítók a kínálat.
  • A Helan biokozmetikumok-kal a bio, vegán, érzékeny bőrű, tudatos vásárlókat célozzák meg, hiszen ez egy prémium márka. Legismertebb termékük a Helan bio parfüm, amely sok olyan embernek nyújt megoldást, akik túl vannak egy nagyobb betegségen, és le kell mondaniuk a szintetikus parfümök használatáról. Termékeik által segítenek visszaépíteni a nőiességet, önbizalmat és természetesen az egészséges életmódot.

Az évek során a parfümök olyan szenvedélyemmé váltak, hogy elvégeztem a parfüm iskolát Olaszországban és illatszakértő lettem.

  • Az Oro vízkőoldók úgymond a „kakukktojás” a fentiek közül, hiszen kávégépszervizeknek szállítunk vízkőoldókat, zsírtalanító tablettákat, melyek nem az öko-bio szegmenst képviselik.

A négy különálló márka önállóan is jól működik, mégis azt hiszem, hogy így, kiegészítve egymást, sokkal hatékonyabban tudjuk elérni az ügyfeleinket.

Sikeresen működtetjük a webshopunkat a www.okoabc.hu oldalt és beszállítói vagyunk multiknak, nagykereskedéseknek és kisboltoknak is. Tulajdonképpen lefedjük az összes beszállítói csatornát. Kihívást jelent, hogy ebben a sokrétűségben ne aprózódjunk el, és hogy a raktárkészletünket optimálisan tudjuk kezelni, hiszen a raklapos kiszállításoktól az egy darabos rendelésekig szolgáljuk ki a vevőinket.

Az elmúlt években nagy hangsúlyt kapott a készlet optimalizálás és a marketing. Cégvezetőként mindig mérlegelnem kell, hogy melyiknek engedjek, hiszen mindkét terület iszonyú szenzitív pénzterülete egy cégnek és a fejlődésnek akár a gátja is lehet.

Munkatársaimtól én is sokat tanulok és inspirálnak nap mind nap. Úgy gondolom, hogy a transzparens üzletpolitika a jó út, hiszen így a munkatársak is motiváltak a mindennapi munkában és a hosszútávú célok elérésében is.

Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen szeretem a munkámat.