Az Invitech InnoMax Díj célja, hogy komoly, érdemi támogatással segítse valóra váltani azokat az ötleteket, amelyekkel jobbá tehetjük életünket, mindennapjainkat. Az idén már nyolcadik alkalommal kiírt pályázaton, két – a Business, valamint a Nonprofit és civil – kategóriában lehet indulni. A meghosszabbított nevezési határidő: 2017. november 24.

A 2009-ben útjára indított díjnak köszönhetően számos ötlet valósulhatott már meg a gazdasági és a civil szektor legkülönbözőbb területein. Kapott már elismerést lakóházak felhőalapú energiafelügyeleti rendszere, közösségi bűnmegelőzési program, az orvos-beteg kommunikációt segítő, mesterséges intelligencia alapú chat-alkalmazás, és olyan nemes célok megvalósulását is segíthette már a pályázat, mint a kamaszok lelki elsősegély-szolgálata vagy az elveszett gyerekek felkutatása.

A tavalyi évben 160 nevezés érkezett, és volt pályázó, aki 2 millió forint összegű támogatást kapott a fejlesztéseihez. Az Invitech Solutions a pénzügyi támogatás mellett, a szakmai konzultáció lehetőségét is felajánlja a nyerteseknek.

„Cégünk fontosnak tartja, hogy a korszerű infokommunikációs megoldások évről évre, egyre szélesebb kör számára váljanak elérhetővé. Mindemellett pedig azt is ösztönözni kívánjuk, hogy azok a fejlesztési lehetőségek, amelyek az üzleti világban is komoly előrelépést tesznek lehetővé, olyan szervezetekhez is eljussanak, akik egy-egy közösség számára szeretnének valamit jobbá, könnyebbé tenni, nem is feltétlenül csak profitorientált módon" – fogalmazott Javorniczky Áron operatív vezérigazgató-helyettes, az Invitech InnoMax Díj zsűrielnöke.

Az Invitech Solutions informatikai és telekommunikációs szolgáltató. Az Invitel Csoporthoz tartozó társaság ügyfelei között közép- és nagyvállalatok, valamint közintézmények is megtalálhatóak, emellett a távközlési szektor több száz szereplője számára biztosít nagykereskedelmi szolgáltatásokat. A 20 éves tapasztalattal rendelkező cég jelenleg több mint 500 szakembert foglalkoztat és mintegy 6000 partnerének nyújt informatikai-, adatközponti-, valamint felhőmegoldásokat, illetve adatátviteli és telekommunikációs szolgáltatásokat.