A gyorskereskedelmi platform kibővíti az éttermi házhozszállítást, és különböző márkák, webshopok csatlakozhatnak hozzájuk: vállalják a termék esetében az utolsó mérföldet – méghozzá egy órán belül.

A rendelések esetében a legköltségesebb és legkomplexebb része a logisztikának a kiszállítás lebonyolítása és megszervezése. Tausz Péter, a Wolt Drive bevezetéséért felelős magyarországi vezetője a Monitor Délután műsorunkban elmondta: több új szektor is érdeklődik az azonnali kiszállítás iránt, ami piaci előnyt jelenthet a jelenlegi árversenyben.

Külföldön már évek óta működik a szolgáltatás, a rendelések között népszerűek a szépségipari- és kozmetikai termékek, a pelenkák és a telekommunikációs eszközök is.

A cég nemzetközi partnerei között megtalálhatók a legnagyobb gyorséttermi láncok, ruhaüzletek vagy akár bankok is. Magyarországon elsőként a Decathlon budapesti sportáruházaiból rendelhetnek ezzel a megoldással a vásárlók.

Tausz Péter hangsúlyozta, ha a jövőben megnövekedne a rendelések száma, az sem járna a kiszállítási idő csúszásával, hiszen ebben az esetben növelni tudják a futárpartnerek számát, így a kapacitást növelve megtarthatják az időkeretet.

Az interjúban arra is kitért, hogy a Wolt Drive akkor is beépíthető a webshopokba, ha az üzlet nincs jelen a cég felületén. Érczfalvi András interjúja.