Erre épít a 2015-ben alapított Toman Lifestyle is. Tomán Szabina 15 év modellkarrier után hozta létre saját vállalkozását, mely néhány év alatt egymilliárdos franchise-rendszerben működő társasággá nőtte ki magát. 2023-ban a cég új értékesítési modellt vezet be és saját belvárosi üzletet is nyit.
Míg korábban a termékkínálat nagyobb része csak „offline”, a szalonokban volt elérhető, most már a teljes portfólió online felületre is felkerül. A konzulensek pedig továbbra is személyes vagy internetes konzultáció keretében biztosítják a szakmai tanácsadást.
„A pandémia alaposan fejre állította az életünket. Egyre több mindent próbálunk az otthonunkból elintézni: a számláinkat online fizetjük, a bevásárlásainkat online intézzük, sokszor még az orvosunkkal is online konzultálunk. Sokan a vírusok miatt sem szívesen mozdulnak ki a szükségesnél többet. Vannak, akik a fenntarthatóság figyelembevétele miatt szeretnének kevesebbet közlekedni, másokat most már visszatart a magas üzemanyagár. A többi között ezért döntöttünk úgy, hogy változtatunk az értékesítési formán” – foglalta össze az üzletasszony.