Az év bankja versenyben először meghirdetett, a leginkább ügyfélközpontú ugyanakkor a legjobb ügyfélélményt jelentő banki megoldást díjával ismerte el az év bankja program szakmai zsűrije a Gránit Bank online jelzáloghitel-igénylési megoldását. A társaság innovációi, kimagasló lakossági szolgáltatásai a Mastercard program kezdete óta 11 első díjat kaptak, a 10-nél több dobogós helyezés mellett.

Az év bankja program zsűrije a Gránit Bank pályázata kapcsán kiemelte a termék emberközeli, barátságos kialakítását, amely lényegre törő, látványos eszközökkel, könnyen érthető tájékoztatás mellett vezeti végig az ügyfelet a lakáshitel igénylés komplex, sokszor rideg és nehezen értelmezhető folyamatain. A hiteligénylés néhány perc alatt online elvégezhető kalkulációval és előzetes-hitelbírálattal, majd az ügyfél által regisztrált digitális ügyfélfiókban egyszerű és jól értelmezhető okosnyomtatványok kitöltésével indítható el és vihető el a szerződéskötésig.

„Nagyon büszke vagyok a GRÁNIT Bank kreatív csapatára, az általuk kifejlesztett eljárásra, amely lehetővé teszi, hogy a jelzáloghiteleket az évszázados gyakorlattal szakítva digitálisan, egyszerűen kényelmesen lehessen felvenni” – hangsúlyozta a díjat értékelve, Hegedüs Éva elnök-vezérigazgató, aki szerint folyamatos innovációra van szükség, arra, hogy a változásokban sohasem a nehézséget, hanem a lehetőséget lássuk.

A versenyen további díjakkal ismerték el a pénzintézet fenntarthatóságot szolgáló megoldásait, így a többi között az egészségügyi dolgozók számára kidolgozott speciális kedvezményeket tartalmazó Hős Számlacsomagot és az eBank mobilalkalmazásban elérhető Öko Kalkulátor funkciót, amely megmutatja a kártyás tranzakciók karbonlábnyomát. Ezt a funkciót a Mastercard és a svéd Doconomy együttműködésével kifejlesztett Carbon Calculator program adaptálásával a GRÁNIT Bank a világon első kereskedelmi bankként tette elérhetővé ügyfeleinek.