Linczényi Aladin, a 4iG általános vezérigazgató-helyettese megjegyezte azt is, hogy a rendelésállományukban nincs változás, a projektek teljesítése zökkenőmentes. Munkavállalóikat minden lehetséges eszközzel támogatják az otthoni munkavégzésben. Azt mondta, hogy a jövőben felerősödik a távmunka, a digitalizáció, az IT biztonsági szolgáltatások, a mesterséges intelligencia alkalmazása és robotizáció iránti igény Magyarországon is. "Mivel az informatika ezen szegmensei a 4iG számára stratégiai területek, arra számítanak, hogy a társaság a megváltozott gazdasági környezet ellenére képes lesz a jövőben is kiemelkedően teljesíteni" - közölte Linczényi Aladin.

Szerviz tevékenységüket sem kellett leállítani, így a Dell, HP, Lenovo és Kingston eszközök garanciális és márkaszervizes javítását jelenleg is végzik - emelte ki a vezérigazgató-helyettes. Véleménye szerint felkészültek arra, hogy akár egy országos karantén elrendelését követően is a zavartalanul szolgáltassanak.

A vezérigazgató-helyettes a Magyar Nemzetnek azt mondta, hogy fokozatosan szigorították a munkaegészségügyi és a higiénés előírásokat, megfelelő eszközök biztosításával az irodai területen. Több belső információs csatornát nyitottak és már jó időben leállították a külföldi kiküldetéseket, szabadságolásokat, valamint betiltották a rendezvényeket, belső hírleveleikben pedig ajánlásokat fogalmaznak meg munkavállalók és családtagjaik egészségének megóvása érdekében - sorolta az eddig meghozott intézkedéseket Linczényi Aladin.

A 4iG vezérigazgató-helyettese a Magyar Nemzetnek adott interjúban megjegyezte azt is, hogy jelentős eszközbeszerzéssel megerősítették és kibővítették a távoli elérés feltételeit, ezzel megoldódott 620 munkavállaló egyidejű csatlakozása a vállalati hálózathoz. "Munkatársaink többsége már otthonából látja el feladatait, a személyes jelenlétet igénylő szolgáltatásnál pedig megfelelő munkavédelmi eszközökkel láttuk el a kollégákat" - ismertette Linczényi Aladin a lapnak.