Majzik Ferenc mintegy két évtizedet töltött el a hazai távközlési piacon, ahol számos nagyvállalatnál dolgozott különböző vezetői pozíciókban. Ez időszak alatt lakossági és kisvállalati ügyfelekkel egyaránt foglalkozott, megismerve igényeiket, problémáikat, széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a hatékony ügyfélkiszolgálás és az értékesítés területén.
Az Invitelnél a 45 éves szakember feladatkörébe tartozik az üzlethálózat, a door-to-door viszonteladói hálózat és a Telesales csapat irányítása, emellett – szintén beosztása alá rendelve – egy értékesítés támogatási és egy elemzési csoport segíti munkáját.
„Nagy öröm számunkra, hogy egy tapasztalt és szakmailag felkészült kollégát üdvözölhetünk az Invitel csapatában, akinek kinevezésével nem titkolt célunk, hogy az elmúlt években megkezdett, ügyfeleinket középpontba helyező stratégiát folytatva még jobban megszilárdítsuk piaci pozíciónkat a lakossági és kisvállalati szegmensben. Ferenc mindkét ügyfélkört jól ismeri, így biztos vagyok abban, hogy ehhez kapcsolódó távközlési piacismerete, valamint eddigi kimagasló szakmai eredményei nagyban hozzájárulnak majd a két terület értékesítési sikereihez" – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője.
„Megtiszteltetés és egyben felelősségteljes kihívás számomra az Invitel lakossági és kisvállalati értékesítési csapatának vezetése. Úgy érzem, szerencsés helyzetben vagyok, hiszen egy jól felépített, ügyfélorientált és hatékonyan működő értékesítési szervezet irányítását vehettem át elődömtől. Célom, hogy az eddigi jó alapokra építve, az értékesítési és értékteremtési fókusz növelésével egy olyan stabil értékesítői- és viszonteladói csapat kialakítása, akik éhesek a sikerre, szakmailag tökéletesen felkészültek és az Invitel révén folyamatosan biztosítva látják a jövőjüket" – mondta a kinevezése kapcsán Majzik Ferenc, az Invitel lakossági és kisvállalati értékesítési igazgatója.
A szakember a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd tanulmányai befejezését követően a Pepsi Cola Hungary Kft. értékesítési osztályán helyezkedett el. Távközlési tapasztalatait a Magyar Telekomnál szerezte, ahol 1998-tól több mint 10 évig dolgozott értékesítési területen különböző vezetői pozíciókban. Ezt követően, 2011-től 2015-ig a Telenornál előbb régióvezetői, majd kisvállalati értékesítési vezetői feladatkört látott el, az Invitelhez történő csatlakozása előtt pedig a T-Systems Magyarország Zrt. tanácsadó-értékesítési projektvezetőjeként tevékenykedett.