Tibor Dávid, a Masterplast Nyrt. elnöke elmondta, hogy a most bevont forrásokat elsősorban a meglévő üzletágak kapacitásának bővítésére, az ásványgyapot hőszigetelők gyártásába és a moduláris házépítésbe való belépésre, valamint a további nemzetközi terjeszkedésre tervezi fordítani a társaság.

Az exportpiacok közül Olaszország teljesítménye volt kiemelkedő, ahol a többi között az épületek szigetelését támogató kormányzati intézkedéseknek köszönhetően az árbevétel több mint két és félszeresére, 9,1 millió euróra emelkedett 2022 első félévében.

A részvényárfolyammal kapcsolatban Tibor Dávid nem akart jóslatokba bocsátkozni, de annyit sokat sejtetően elmondott, hogy hisz a 6000-7000 forintos célárakat megfogalmazó elemzők szakmai kompetenciájában.

A Masterplast nagy figyelmet fordít az ESG szempontokra, illetve a vállalati felelősségvállalásra, amit a CSR Hungary a közelmúltban a Magyar Üzleti Felelősség Díjjal ismert el.

A felelős vállalatirányítás és az ESG szempontok kiemelt fontossággal bírnak a vállalat néhány éven belül tervezett nemzetközi tőkepiacokon való megjelenésének előkészítésében is, hiszen a nemzetközi piacokon elérhető források jelentős része ilyen szempontokat is figyelembe vesz befektetési döntései meghozatala során.

Hallgassa meg a Prémium Kategóriában elhangzott interjút!