A fiatalokra fókuszáló szolgáltatások közül elég csak utalni a Mastercard 2022 Év bankja versenyen két első díjjal jutalmazott Gránit Family szolgáltatásra, az azonnali fizetésen alapuló, jelenleg elsősorban egyetemi hallgatók számára elérhető Fair Pay fizetési megoldásra vagy a szelfis számlanyitásra – írta a pénzintézet.
A külső megújulással együtt újabb innovációkat is bevezetnek, amelyek közül a Gránit eBank (mobil app) alkalmazásban elérhető csekkes befizetés edukációs célokat is szolgál. Az új funkció fokozatosan érhető el hétfőtől mind az androidos, az iOS-es és a Huawei telefonokon.
Az eBank mobilalkalmazásban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek az „Átutalás" menüpontban a „Csekkbefizetés" opció kiválasztása után. A csekk adatait az app az okostelefon kameráján keresztül beolvassa, az ügyfélnek csupán az utalás címzettjét kell megadnia. Amennyiben a tranzakció adatait rendben találja, biometrikus azonosítással vagy mPIN megadásával egyszerűen kiegyenlíti az összeget, amely az azonnali fizetés keretében öt másodpercen belül teljesül.
„Az emberek ma már mindent mobilon intéznek, így joggal várják el, hogy pénzügyeik minél szélesebb körét is biztonságosan az okostelefonjukon tudják lebonyolítani" – hangsúlyozta a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója. Hegedüs Éva kiemelte továbbá, hogy „a bank az arculatában is ki kívánja fejezni a modernséget, a biztonságos kiszolgálást, a folyamatos megújulást. Az 'Ott vagyunk Neked' üzenet pedig tökéletesen fejezi ki, hogy a bank minden élethelyzetben az ügyfelek rendelkezésére áll".
A pénzintézet ügyfeleinek digitális képességét jelzi, hogy csaknem 80%-uk aktív mobilalkalmazás-felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot. Egy közelmúltban készült felmérés pedig azt is visszaigazolta, hogy a bank mobilapplikációjával több mint 90 százalékuk elégedett.