A Gartner szerint a „Vezető kategóriába" tartozó szereplők a Dolgok Internete (Internet of Things) jövőjébe fektetnek be, világos elképzelésük van arról, hogy merre tart a piac, megragadják az ügyfelek érdeklődését, továbbá sokkal inkább alakítják a piacot, mintsem követik.
A Magic Quadrant felmérésben szereplő 18 vállalat közül ismét a legmagasabb helyezést érte el a Vodafone mind a „vízió teljessége", mind pedig a „megvalósítási képesség" tekintetében.
„Napjainkra az IoT olyan alapvető eszközzé vált, amely a világ minden táján ugyanolyan jelentőségű a vállalkozások számára, mint az elektromos áram. Nincs ez másképp Magyarországon sem. A hazai cégek is felismerték, hogy jövőképességük szempontjából az IoT-alapú innovációk alkalmazása elengedhetetlen. A Vodafone Magyarország piacvezető IoT-megoldásaival és szolgáltatásaival abban igyekszik segíteni a vállalkozásokat, hogy kiaknázzák az IoT-ben rejlő előnyöket, és ezáltal hatékonyabban, környezetbarát módon működjenek" – mondta a felmérés kapcsán Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletág vezérigazgató-helyettese.
A Vodafone Business továbbra is az ügyfelek széles körének kínál IoT-megoldásokat: legyen szó akár a Controlantról, amely valós idejű megfigyelés formájában nyújt segítséget a hűtési lánc újragondolásában a hőérzékeny COVID-19 oltóanyagok és élelmiszerek számára; akár a Ford gyártásának forradalmasításáról 5G-s magánhálózatokon keresztül; vagy a mezőgazdasági termelőknek nyújtott, a fenntartható gazdálkodást előmozdító IoT-alapú mezőgazdasági megoldásokról.
A teljes cikket olvassa el az IoT Zóna oldalán.