A teljes adást itt hallgathatja meg:
A 2020-ban indult Digitális Versenyképességi Mutató kutatássorozat célja, hogy hosszú távon, évente végzett felmérésekkel vizsgálja a kkv-szektor digitális versenyképességét és fejlődési lehetőségeit. A tavaszi körkép szerint a válaszadó cégek 45%-a végez digitális marketing tevékenységet, jellemzően a Facebookon (40%). A második legnépszerűbb lehetőségnek az egyedi weboldalakon elhelyezett hirdetések (28%) számítanak - olvasható az IoT Zóna oldalán.
A kkv-k 88 százalékának ugyanakkor nincsenek előre rögzített célszámai, amelyekkel a digitális marketing eredményességét mérhetnék. 75%-uk nem rendelkezik erre elkülönített büdzsével sem, és további ötödüknek (18%) is csak összesített marketing-költségvetése van. Kétharmaduk (66%) elismerte, hogy igyekeznek követni a konkurenseik tevékenységét és az aktuális trendeket, ami a cégek csaknem fele (47%) esetében dedikált munkavállaló feladata.