A közelmúltban talán kevesebb hír látott napvilágot a márka háza tájáról, ami annak tudható be, hogy a konkurensek előbbre jártak a fejlesztésekben. Azonban amióta a Motorola Mobility LLC 2014-ben a Lenovo Group Holdings-hoz került, olyan komoly mérnöki és technológiai hátteret kapott a mobiltelefon tervezéséért és gyártásáért felelő vállalati egység, hogy mára már az összes kategóriában fel tudják venni a versenyt a többi nagy gyártóval.
Ahogy Piró Péter elmondta, minden hazai operátornál és független forgalmazói csatornánál megtörtént a termékek belistázása. „Nemcsak fejlesztői, de retail oldalon is mindent megteszünk, hogy újra a köztudatba kerüljön a márka" – mondta a Motorola magyarországi képviselője.
Vladislav Ivanov regionális képviselő azt vetíti előre, hogy Lengyelország, Szlovákia, Románia, Szerbia és Bulgária után Magyarországon is kétszámjegyű piaci részesedést fognak elérni. Ebben segít az a megállapodás is, amit két és fél évre kötöttek a Pantone-nal azért, hogy az Edge és Razr modellek közül egy mindig az év díjnyertes színében fog megjelenni. A 2023-as nyertes Viva Magenta színű modell jelenleg a Razr eladások 50%-át teszi ki.
Marek Toth szerint a fejekben még nem kapcsolódik össze a Lenovo és a Motorola, pedig sok előnye származik a felhasználóknak abból, hogy a két márka közösen fejleszt. „Eddig ilyen háttere csak az Apple-nek és a Samsungnak volt" – emelte ki a magyar, cseh és szlovák piacért felelős vezető.
Azt is hozzátette, hogy a saját fejlesztésű Ready for app segítségével a laptop és a telefon kommunikál egymással, így csak wifire van szükség ahhoz, hogy valós idejű munkakapcsolat jöjjön létre a két készülék között. A társaság már be is jelentette, hogy a Razr és Edge modellek után nemsokára az alacsonyabb kategóriájú G-szériában is elérhető lesz ez a rendszer.