2016-ban indult útjára a sorozat, amely azokat az eredményes, Magyarországon működő, illetve magyar tulajdonú vagy kötődésű vállalatokat mutatja be, amelyek hosszú távon fenntartható piaci pozícióra tettek szert, saját területükön már bizonyítottak és tőzsdeképesnek mondhatók.

A BÉT-közösség már csaknem 350 tagot számlál, mert bár 7 kötet jelent meg, van olyan vállalkozás, amely több kiadványban is szerepel – nyilatkozta a Budapesti Értéktőzsde értékesítési, marketing és kibocsátói akvizíciójának igazgatója.

A kiadvány célja, hogy a gazdasági szféra figyelmét a kimagasló teljesítményt nyújtó cégekre irányítsa, ezt pedig az EY tanácsadó cég szakmai támogatásával együtt próbálják elérni. A közösség tagjait minden évben részletes kritériumrendszer alapján választják ki.

A Nap Vendége műsorunkban Szajlai Csaba beszélgetett Nagy Péter Gáborral, a BÉT értékesítési, marketing és kibocsátói akvizíciójának igazgatójával, valamint Paulovics Mártonnal, az EY stratégiai és tranzakciós tanácsadással foglalkozó területének igazgatójával.