A szervezet fejlesztésével párhuzamosan újabb eredményekről és tervekről is beszámolt a társaság. „Az elmúlt időszakban egy olyan ügyfélportált vezettünk be, amellyel lényegében új szintre emeltük a szolgáltató és a megrendelő közti kapcsolat kultúráját is. A rendszeren transzparens módon, szinte valós időben követhetik nyomon partnereink a felénk érkező kérések teljesítését, később pedig folyamatos betekintés nyerhetnek a nekik kínált megoldásaink működésébe. Ez különös jelentőséget kaphat például az IT-biztonsági megoldásaink esetében, amelyeket szintén folyamatosan fejlesztünk” – nyilatkozta Javorniczky Áron, az Invitech Solutions operatív vezérigazgató-helyettese.
„Ugyanakkor nemcsak belső erőforrásokból kívánunk bővülni, hanem akvizíciók révén is. Idén már felvásároltuk az egyik IT-biztonsági megoldásszállítót, és még nagyobb lépésekre készülünk a jövőben. Aktív szerepet kívánunk vállalni a júniusban létrejött magyarországi 5G Koalícióban is, infrastrukturális adottságaink nagyban hozzájárulhatnak az ötödik generációs telekommunikációs mobiltechnológia széles körű hazai elterjedéséhez.
Mindemellett magasabb fokozatra kapcsoltunk a legnagyobb gyártók és partnerek minősítéseinek megszerzésében, ideértve olyan tanúsítványokat is, amelyekkel sok esetben kizárólag mi rendelkezünk Magyarországon. Jelenleg pedig olyan beruházásokat hajtunk végre, amelyek segítségével még több ügyfelet tudunk kiszolgálni, adatközpont-kapacitásunk bővítése is ezt szolgálja. A célunk egyértelmű: növekedni” – részletezte az operatív vezérigazgató-helyettes.
A jelenlegi trendek, ahogy az Invitech Solutions látja
Napjainkban három jelentős trend alakítja az infokommunikációs piacot. Hazánkban is egyre több vállalat dönt olyan komplex, nagy hozzáadott értékű infrastruktúra- és IT-szolgáltatás kiszervezése mellett, mint például az informatikai biztonság. Ebben szerepe van annak is, hogy Magyarországon is hiány van az informatikai szakemberekből, akiknek ráadásul egyre összetettebb feladatokat kellene megoldaniuk házon belül, de a felhőalapú megoldások fejlődése is egyre vonzóbbá teszi a szolgáltatók megbízását.
Ide kapcsolódik, hogy az újonnan lehívható EU-források felgyorsíthatják a Digitális Magyarország program megvalósítását, amelyben a társaság a meglévő iparági és technológiai kompetenciájával kíván az államigazgatási ügyfelek meghatározó partnere lenni.
A második fontos trend a globális technológiai fejlődés felgyorsulása. A kiberbiztonsági fenyegetettség növekedése, az 5G-s mobilhálózatok és a vállalati okos eszközök elterjedése, mind olyan példák, amelyek komoly kihívások elé állíthatják a magyar cégeket is a közeljövőben.
A harmadik, hazánkra speciálisan jellemző trend, hogy a közelmúltban több, Magyarországon is jelen levő nemzetközi ICT-szolgáltató tért át költségmegtakarítási okokból a korábbi egyedi, országokra fókuszáló szervezetről a regionális működésre – amely lassíthatja a magyar ügyfelek igényeinek kiszolgálását. Az Invitech Solutions éppen ezért gondolja úgy, hogy szükség van egy erős, hazai ICT-szolgáltatóra, amely naprakész és a helyi viszonyokat kiválóan ismerő partnere tud lenni a magyar közép- és nagyvállalatoknak, valamint az államigazgatási szektornak egyaránt.