Az Invitel Csoporthoz tartozó, üzleti ügyfeleket kiszolgáló telekommunikációs és informatikai társaság növelni kívánja részesedését a bővülő hazai ICT-piacon.
A vállalatcsoport év eleji tulajdonosváltása, illetve a csoport lakossági és kisvállalati üzletágának folyamatban lévő értékesítése a korábbinál is erősebb fókuszt és komoly többletforrásokat jelent az Invitech Solutions ambiciózus növekedési és akvizíciós terveihez. Ennek érdekében szervezeti struktúrájában és az ügyfelek kiszolgálásában is komoly fejlesztéseket kezdeményezett a vállalat.
Az elmúlt időszakban két jelentős változtatást hajtott végre a cég a működésében. Egységes értékesítési és ügyfélkiszolgálási szervezetet hozott létre, amely magában foglalja mind a nagyvállalati és kormányzati szektort, mind pedig a korábbi középvállalati szegmenst. A másik változás, hogy a szolgáltatások fejlesztését és piacra vitelét támogató kompetenciákat egy szervezeti egységbe integrálták.
Az üzleti ügyfelekkel fenntartott közvetlen kapcsolatot a továbbiakban egységes szervezetként összehangoló Vállalati és Kormányzati Igazgatóság vezetője Marton László, aki eddig a nagyvállalati és kormányzati szegmenst vezette. Ez a szerepköre egészül most ki a teljes üzleti ügyfélkör kiszolgálásának irányításával.
Az integrált szervezet kialakításának fő célja, hogy az Invitech Solutions az egyre specializáltabb és összetettebb IT-megoldásokat egységes elvek mentén nyújtsa valamennyi üzleti ügyfele részére. A területet vezető Marton László korábban meghatározó szerepet töltött be az Invitel Csoport informatikai kompetenciájának megteremtésében, az infokommunikációs szolgáltatások bevezetésében.
„Az egységes szervezet kiváló lehetőséget teremt a hatékonyabb kiszolgálásra, ügyfeleink igényeinek még mélyebb megértésére. Erre szükség is van, hiszen még több vállalathoz szeretnénk eljutni az ország minden pontján. Az új szervezettel a második legnagyobb hazai, technológiai fókuszú kereskedelmi csapat jön létre, amelynek köszönhetően minden jelenlegi és jövőbeni ügyfelünk egyedi kiszolgáláshoz juthat szükség esetén, amellett hogy hozzáfér a közös tudáshoz és innovációs eredményekhez" – fogalmazott Marton László.
Az Invitech Solutions a sikeres piaci szereplés szempontjából meghatározó további területeket is megerősítette, és egy szervezetbe integrálta. Az így létrejött Stratégiai és Marketing Igazgatóság biztosítja a stratégiai tervezés, az üzletfejlesztés, a kontrolling, az üzleti intelligencia, a termékmenedzsment, valamint a marketing feladatok kereteit.
A területet a társasághoz 2016 elején érkezett Horváth Balázs vezeti. A szakember korábban a Boston Consulting Group budapesti irodájában dolgozott, ahol a telekommunikáció, média és technológiai szakterület tagjaként nyolc évet töltött el magyar, regionális és nemzetközi iparági ügyfelek támogatásával. Korábban rövidebb ideig dolgozott a Google és az Universal Music külföldi irodáiban is.
Szakterülete a stratégiai tervezés, a piacra jutási stratégiák kidolgozása, az értékesítési és marketing hatékonyság fejlesztése.
„A piacra viteli kompetenciák integrálásával egy, a hagyományos telekommunikációs cégeknél megszokott széttagolt működésről áttérünk a globális technológiai cégekre jellemző hálózatos működési modellre. Az új szervezettől az értékesítés támogatásának további szakszerűsítését, a marketingterület reagálási képességének növekedését várjuk" – emelte ki Horváth Balázs.