A negyedéves bevétel 76,5 milliárd dollár lett, meghaladva az elemzők által várt 75,4 milliárdot, míg a nettó eredmény részvényenként 2,81 dollár lett, szemben a Wall Street 2,01 dolláros becslésével.
A Google Cloud 2,18 milliárd dolláros üzemi eredményt ért el, ami felülmúlta az elemzők 1,94 milliárd dolláros becslését, annak ellenére, hogy az árbevétel tekintetében kissé elmaradt a várakozásoktól. Az eredmények azt jelzik, hogy a Google a lassuló eladások ellenére is több nyereséget tud kihozni a Cloudból.
A tőkekiadások 17,2 milliárd dollárt tettek ki az első negyedévben, ami valamivel magasabb, mint az elemzők 17,1 milliárd dolláros várakozása.
A keresőhirdetések 50,7 milliárd dolláros forgalmat generáltak, ami enyhén múlta felül az elemzők 50,3 milliárd dolláros átlagos előrejelzését. A Google videostreaming oldala, a YouTube, amely februárban lett 20 éves, 8,92 milliárd dolláros bevételt ért el, ami az elemzők 8,94 milliárd dolláros becsléséhez képest enyhe elmaradást jelent.
A YouTube, amely nagy lendületet vett a podcasting területén, nemrégiben jelentette be, hogy havonta egymilliárd ember néz podcastokat a platformján – ezzel megelőzte a Spotify-t és az Apple-t is ebben a kategóriában. A videómegosztó, amely bevételeinek nagy részét reklámokból szerzi, az előfizetések terén is növekedést ért el.
Az Equilor elemzésében felidézi: az Alphabet igazgatótanácsa 70 milliárd dolláros részvény-visszavásárlást engedélyezett, és 5 százalékkal, részvényenként 21 centre emelte az osztalékot.