Bakai Gergely szerint annak ellenére kellett elhagyni az orosz piacot, hogy a márka kimondottan sikeres volt, évente több, mint 100 ezer autót értékesített.  Akkor a GM döntése alapján az Opel Európán kívül jelentősen korlátozottan lehetett jelen.  Oroszországban viszont érdemes  jelen lenni, ugyanis a piac dinamikusan fejlődik, egyre nő az igény a középkategóriás autók iránt, azaz nem csak a minél olcsóbb, illetve a luxusjárgányok piaca az orosz.

Először a GrandlandX, és a Zafira Life értékesítése indult el, országszerte 12 márkakereskedésben.  A szalonok száma robbanásszerűen nő majd Bakai Gergely szerint.  Érdekesség, hogy nem is kell messzire szállítani a Zafira Life modelleket, ugyanis az orosz piacra szánt  kisbuszokat az Oroszországi Kalugában szerelik össze. A következő lépcsőben majd a Vivaro jelenik meg Oroszországban a tervek szerint.

Jóformán kinyílt a világ az Opel számára – hangsúlyozza az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója, ugyanis a PSA Oroszország mellett ázsiai, és dél-amerikai, afrikai országokba is bevezetné a villámos márkát.

A teljes beszélgetést itt hallgathatják meg. A riporter Andor Attila.