A blog ötvözi a szakmai elemzéseket, vállalati híreket, fenntarthatósági tartalmakat és CSR-tevékenységeket. A platform címlapján videós beágyazások, bannerek és szavazás funkció is helyet kapott, míg a szerzők önálló aloldalt kaptak, két nyelven. Az alapkezelő szakértői mellett junior kollégák és külsős vendégszerzők is publikációs lehetőséget kapnak.
„A Grandio Blog fontos állomása a Gránit Alapkezelő digitális megújulásának. Ez a saját csatorna lehetőséget ad arra, hogy megmutassuk szakmai műhelyünk erejét: első számú ingatlanspecialista alapkezelőként, elkötelezett zöld szereplőként és a régió gazdasági sajátosságait értő szakértőként egyaránt" – emelte ki Mikesy Álmos, a Gránit Alapkezelő elnök-vezérigazgatója.
Csonka Attila, a Gránit Alapkezelő marketing- és kommunikációs vezetője hozzátette: „hálás vagyok, hogy lehetőségünk volt kiépíteni egy ilyen komplex tartalomgyártási rendszert. Külön öröm számomra, hogy ösztönözni és támogatni tudjuk junior kollégáinkat, gyakornokainkat, valamint fiatal külsős szerzőket is, hogy aktív szakmai tartalomgyártóvá váljanak. A Grandio Blog amellett, hogy hírt ad vállalatcsoportunk mérföldköveiről, célja, hogy szakértőink meglátásaival igazodási pontot nyújtson a befektetések és gazdasági folyamatok iránt érdeklődőknek".
A blog elindítása szervesen illeszkedik a Gránit Alapkezelő és a Grandum Ingatlankezelő online megújulási stratégiájába, amelynek korábbi lépése volt a GranitAlapkezelo.hu és Premium-vagyonkezeles.hu weboldalak megújítása, az alapkezelő prémium vagyonkezelt ügyfeleit kiszolgáló GRANDIO alkalmazás lefejlesztése.