Háromféle hosszúságban áll majd az érdeklődők rendelkezésére az új furgon, ami akár 2,5 tonnát vontathat, a raktere pedig legfeljebb 6,6 köbméter lesz – árul el részleteket Tüttő László. A kisáruszállító méreteit úgy tervezték, hogy 1,9 méteres magasságával az összes mélygarázsba is be tudjon hajtani.  A szállítmány célba juttatása pedig az utolsó métereken sem jelenthet gondot, ugyanis a 11,3 méteres fordulókörének köszönhetően a legszűkebb sikátor sem lehet akadály a Vivaro-nak.

2001 óta csaknem egymillió darab hagyta el a futószalagot az eddigi modellekből, önmagában ez a szám is kedvező értékesítési adatokat vetít előre egy egyre növekvő szegmensben – hangsúlyozta a kiskereskedelmi igazgató. Sokféle Vivaro érkezik majd, lesz zárt furgon a legnagyobb raktérrel, készül belőle duplafülkés a mesterbrigádok szállítására, de csupán alvázat is lehet majd választani.  Újdonság, hogy most először készül elektromos tolóajtóval a kisáruszállító, így akár le sem kell tenni a csomagot a földre, elég mindössze egy láblendítés és feltárul a Vivaro jónéhány köbméteres raktere.

Biztos előrejutásról – sárban, homokon, havon egyaránt – az adaptív IntelliGrip kipörgésgátló gondoskodik, durvább terepakadályokon pedig a szabad magasságot megemelő és a jármű alját védelmező speciális csomag segíti át a Vivaro pilótáját.

Fejlett multimédiás rendszer, holttérfigyelő, parkolókamera, táblafelismerő, és számtalan kényelmi extra segíti a vezetőt, és elősegíti azt, hogy a mobil munkahely kényelmes környezetet biztosítson. A riporter Andor Attila.