Csaknem 2.000 vendég követte a helyszínen a konferenciaprogramjait, emellett a Digital-Media Hungary és a Lounge Group ügynökség közös projektjeként az online térben live stream podcastbeszélgetéseket nézhettek és hallgathattak azok is, akik nem tudtak jelen lenni az eseményen.

„Nagy dolog, hogy újra személyesen lehettünk részesei a konferenciának. Egyfelől, mert utoljára 2019-ben lehettünk ilyen formában jelen, másfelől pedig fontos, hogy a jelenlegi helyzetben számos tényező nehezíti a tervezést. Negatívan befolyásoló események kényszerű részeseivé váltunk. Ám a nehézségek lehetőségeket is teremtenek, ha tudjuk, merre akarunk haladni, így bizonytalanságban felértékelődik a társadalmi kommunikáció, a tudásmegosztás, a közös gondolkodás, a jó gyakorlatok egymással való megosztása" – nyilatkozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

„Ezért is tartom nagy dolognak, hogy most újra közösen, személyesen szakmai és emberi beszélgetéseket folytathattunk. Idén azok számára is lehetőséget biztosítottunk a tudásmegosztásba való bekapcsolódásra, akik nem tudtak személyesen velünk tartani. A helyszíni mobilstúdióból élőben közvetítettünk extra tartalmakat, izgalmas extra előadásokat" – tette hozzá.

A live stream beszélgetések különböző szakmai és közéleti témákban zajlottak a helyszínre kitelepült látványstúdióban. A meghívott tíz vendég között Gundel Takács Gábor például a hagyományos és az új típusú média találkozásáról beszélgetett Juhász Bálint műsorvezetővel. Az elismert szakember témája mellett szó volt a többi között a közösségi média kulturális hatásairól, a jövő tartalomfogyasztójáról és a fintech cégek hatalomátvételéről is. Ezek a beszélgetések hamarosan bárki számára elérhetők lesznek az ügynökség csatornáin.

A helyszínen jelen lévők extra programként ismert reklámfilmek narrációját készíthették el saját hangjukkal, amelyet egy profi hangmérnökstáb rögzített és küldött el azok számára, akik kipróbálták ezt az igazán egyedi élményt.

„Nagy izgalommal vártam a Lounge Grouppal készülő projektet, hiszen kiváló előadókat hívtunk, nagyon izgalmas és aktuális témákban. Az élőben streamelt tartalom mellett a helyszíni stúdió is olyan látványosra sikerült, hogy a vendégek – akik közül nagy valószínűséggel sokan jártak már televízióstúdiókban – elkezdtek szelfiket készíteni a stand körül, úgy tekintettek a látványstúdióra, mint egy új dologra. Emellett igazán ötletes napindító és napzáró program volt, hogy az érdeklődők reklámfilmeket narrálhattak újra a saját hangjukkal, így egy igazi szinkronélményben lehetett részük" – tette hozzá Csermely Ákos, a konferencia producere.