A február közepén nyílt tesztidőszakkal elstartolt szolgáltatást a túlnyomó többség minden nap elindította, és a legtöbb időt hétköznap esténként, hétvégente, valamint a népszerű sportesemények idején töltöttek tévézéssel.
A szolgáltató adatai szerint a tartalomfogyasztást a lineáris tévézés dominálja: a tesztidőszakban a felhasználók 88%-a élőben nézte az adásokat, 12% pedig felvételről tekintett meg egy-egy tartalmat. A legnézettebb csatornák toplistáján főként a hazai kereskedelmi adók és a mozicsatornák szerepelnek (ábécé-sorrendben): Comedy Central, Cool, Film+, HBO2, M1, M4 Sport, Mozi+, RTL, Sorozat+, TV2.
Élőben az elmúlt hét adatai alapján leginkább hazai és amerikai gyártású sorozatokat, hazai vetélkedőket, reality-ket és show-, illetve hírműsorokat néztek a tesztelők. A felvételről nézett tartalmak esetében már előkelő helyet foglalnak el a gyerektartalmak: az elmúlt héten tízből három rögzített adás kifejezetten gyerekeknek szólt.
Az eddigi adatok alapján a felhasználók túlnyomó többsége – körülbelül 90%-a – TV-készüléken használta a szolgáltatást, amit az androidos mobilok, a PC, az iPhone, valamint az androidos tabletek követnek.
A Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója szerint a közhiedelemmel szemben a magyarok még mindig sok televíziót néznek. Szafonov Olga hozzátette, annak ellenére, hogy szinte utolsóként indították a tévészolgáltatásukat a piacon, nagy kereslet van rá. Maurer Kristóf interjúja.
- Reggeli Monitor - Szafonov Olga