Az Invitel tapasztalatai szerint a legfrissebb felmérések eredményeivel egybevágóan a magyar kisvállalatok számára is egyre fontosabb kérdéssé válik az ügyfélszerzés és az ügyfélélmény fokozása.
A potenciális megrendelők megcélzásához azonban maguknak a vállalkozásoknak is láthatóvá kell válniuk. Ehhez szinte elengedhetetlen az online jelenlét, egy egyszerűen létrehozható és fenntartható saját honlap, illetve a könnyen megjegyezhető, céges e-mail cím.
Hiányosságok az online megjelenésben
A kisebb hazai cégek 56 százaléka még mindig nem rendelkezik weboldallal. A hatékony ügyfélkezelés szempontjából éppen ilyen fontos az is, hogy egy vállalkozás telefonvonalai se legyenek állandóan foglaltak. Sőt, további sikertényező lehet, ha vendégkörük, ügyfeleik is használhatják Wi-Fi hálózatukat. A fogyasztók ugyanis ma már szinte természetesnek veszik az internet-hozzáférést a legegyszerűbb szolgáltatások igénybevétele során is.
Emellett mind nagyobb igény mutatkozik a várótermekben, éttermekben, szálláshelyeken a publikus televíziózásra. Ezért a kisvállalkozásoknak a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében a Wi-Fi mellett a jogtiszta, üzleti TV-szolgáltatás biztosítására sem árt gondolniuk. Ezt támasztja alá az az adat is, hogy minden tizedik kis- és közepes méretű vállalat ma már okostévével is bővíti eszköztárát.
Látni, látszani, kiszolgálni: a magyar vállalkozások fontos sikertényezői ezek, amelyek megvalósulásában nyújtanak segítséget az Invitel – kifejezetten kisvállalatok mindennapi munkáját támogató – szolgáltatásai.
A teljes mértékben kombinálható Profi vezetékes internet,- telefon- és TV-csomagok stabil telekommunikációs hátteret biztosítanak a cégeknek. Így a vállalkozások könnyebben megláthatják az üzleti lehetőségeket és leendő ügyfélkörüket változatos igényeikkel együtt. Egyben ők maguk is jobban láthatóvá, elérhetővé válhatnak és vevőik, megrendelőik kiszolgálása is egyszerűsödhet.
Megbízható és professzionális segítség a mindennapi munkában
„Ismerve a kisvállalatok mindennapi munkáját, a szegmens sokszínűségét, kialakítottunk számukra egy olyan szolgáltatás-konstrukciót, amely hatékonyan támogatja működésüket. Profi elnevezésű portfóliónkkal a vállalkozások megbízható, professzionális és stabil szolgáltatásokra alapozhatják tevékenységüket. Kiemelve a mind fontosabbá váló internet elérhetőséget, amely az ügyfélszerzés szempontjából jelentős online jelenlétet is biztosítja számukra a már meglévő megrendelőik, vásárlóik igényeinek kiszolgálásán túl. Csomagjaink versenyképességét a szolgáltatási kör bővítésével is fokozni kívántuk. Ezért márciustól kisvállalati ügyfeleink az internet és telefon mellé már publikus TV-szolgáltatást is választhatnak, amellyel tovább növelhetik vendégeik kényelmét, elégedettségét" – fogalmazott Iski István, az Invitel lakossági és kisvállalati üzletágának marketingigazgatója.
Profin kombinálhatnak a vállalkozások
A Profi céges vezetékes internet,- telefon- és TV-csomagok teljes mértékben szabadon kombinálhatók, ezért minden érdeklődő cég megtalálja köztük a számára leginkább előnyös ajánlati struktúrát, és azt a szolgáltatást, amelyre valóban szüksége van. Legyen szó pékségről, kávézóról, ügyvédi irodáról, autószerelő műhelyről, étteremről vagy szálláshelyről. Ráadásul egyéves határozott idejű szerződéskötés esetén annál nagyobb havidíj-kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások, minél többfajta vezetékes Profi szolgáltatást rendelnek meg egyidejűleg.