Sümegi Zsuzsa szerint nagy változásokat hozott a tavalyi év az autópiacon. Azontúl, hogy talán sohasem látott rendelkezések születtek a koronavírus megfékezésére, és amellett, hogy az első hullám alatt még az autószalonoknak, is be kellett zárniuk, a vásárlók is változtak. Mindenki az eddiginél jóval több időt töltött otthon, és az internet előtt, ez pedig az autóvásárlásra is rányomta a bélyegét. Az érdeklődők egyre részletesebb, és egyre igényesebb weboldalakat várnak, és egyre élethűbben szeretnék látni álmaik autóját. De a COVID járvány az értékesítőknek is kihívást hozott. Be kellett ugyanis vezetni, a videotelefonálás lehetőségét. Sokszor van ma már szükség arra, hogy a kereskedő videotelefonáláskor mutassa be a szalonban álló autót. Ebben  a helyzetben pedig Sümegi Zsuzsa szerint az értékesítők továbbképzésére is volt szükség.

A vásárlók nem csak a gyártók, és forgalmazók internetes oladalairól tájékozódnak. Felértékelődtek az újságírók, bloggerek, és a tesztelők által leírtak is. Most itt tartunk, de a jövő az internetes autóvásárlásé – teszi hozzá a marketingvezető.

A riporter Andor Attila.