A magánutakra – lakótelepek, lakóparkok, gyárak, mezőgazdasági üzemek, üzletek belső útjaira – nincs nyilvántartás, de a közútnak akár a 100-szorosát is elérheti a hosszúságuk. Az erdei utak 55 ezer kilométert tesznek ki – sorolta az  Építési és Közlekedési Minisztérium helyettes államtitkára, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. igazgatóságának elnöke.

Bartal Tamás az interjúban kiemelten beszélt a közutasok szemszögéből megtapasztalt közlekedésbiztonsági problémákról. „Körülbelül 6000 ezer ember dolgozik a Magyar Közútnál, ennek fele a fizikai dolgozó. Eléggé lesújtó a véleményük a közlekedésbiztonságról, sajnos az autósok közül sokan száguldoznak. A tereléseknél hiába van kirakva a sebességkorlátozás, a tapasztalataik szerint legfeljebb az emberek 20%-a tartja be a kiírt limitet” – részletezte. Érczfalvi András interjúja.