Ahhoz, hogy a Mentor versenyzői meg tudják valósítani a stratégiai kitörési pontjaikat, meg kellett határozniuk, hogy a célok eléréséhez milyen szervezetre, milyen kollégákra és legfőképpen milyen kompetenciákra, illetve kulcsmunkakörökre van szükségük – emelte ki a Mentor ötletgazdája, stratégiai tanácsadója.
A nyolcadik feladatban tulajdonképpen egy egyedi értelmező kéziszótárt kellett összeállítaniuk a versenyzőknek, ami sajátságosan csak az adott vállalkozásra jellemző kulcsfogalmakat és azok magyarázatát tartalmazza. A tapasztalatok azt mutatják, hogy sokszor a jól ismert, sokat hangoztatott fogalmak sem feltétlenül ugyanazt jelentik még akár ugyanabban a cégben sem, és az egyes munkakörökben is jelentősen eltérő lehet az értelmezésük – tette hozzá dr. Molnár Imre.
Akik ezúttal is vállalták a megmérettetést, és a kollégák aktív bevonásával teljesítették az aktuális kihívásokat: Biró András – DevZone Kft., Kürti Zsolt – WG-Planmode Kft. és Király László – Imperial Online Shop Kft. / Molinari Kávéház. A műsor házigazdája, Érczfalvi András.