A társaság idehaza 3 év alatt több mint háromszorosára növelte ügyfelei számát, akiknek már befektetési szolgáltatásokat is kínál. A fintech cég országigazgatója elmondta, a célcsoport, amiben most terjeszkedni akarnak, azok az európai fiatalok, akik olyan tömegrendezvényeket látogatnak, mint a Sziget Fesztivál.
Ahogy a hagyományos bankok, a Revolut is számlanyitási kedvezménnyel próbálja elérni a fiatalokat, ami ebben újítás, hogy rögtön a fesztiválozásuk árát csökkenti ezzel. A Revolut előzetes, vasárnapi adatai szerint 2310 millió forintos olyan Revolut Pay költés keletkezett a Szigeten, ami online szolgáltatásukon keresztül realizálódott. Ez nem tartalmazza a Revolut kártyás fizetéseket.
Léder Tamást Somody Evelin kérdezte az ügyfélkör-építés lehetőségeiről, magyar felhasználóbázisról, és arról, valóban biztonságos-e egy nem a Magyar Nemzeti Bank által felügyelt szolgáltatóra bízni a megtakarítást.
- Reggeli Monitor