Azért, hogy a Wizz Air megőrizze légi flottájának egységét, az A321XLR repülőket 239 üléssel üzemeltetik majd, éppen úgy, ahogyan az A321neo repülőgépeket is. Az XLR a Wizz Air jelenlegi hálózatában is azonos hatékonysággal üzemeltethető. A megrendelés a Wizz Air részvényeseinek jóváhagyása után válik véglegessé.

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója elmondta: „Az A321XLR kategóriájában a leghatékonyabb repülőgép. Nagyobb hatótávolságának köszönhetően megnyitja a lehetőséget a Wizz Air számára, hogy összekösse a WIZZ térképének egymástól eddig elérhetetlen távolságra lévő úti céljait, és ezzel még tovább bővítse hálózatát. Jelenleg számos 5-6 órás útvonalat repülünk utasaink megelégedésére, az XLR révén pedig akár 7-8 órás útvonalakon is kínálhatjuk majd kiváló ár-érték arányú és magas színvonalú szolgáltatásunkat. A gazdaságosan üzemeltethető Airbus A321XLR megerősíti versenyelőnyünket a piacon, tovább fokozva a légi közlekedés iránti kereslet növekedését Közép- és Kelet-Európában, valamint azon túl is, a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyva a környezetben. Az A320neo repülőgépcsalád új korszakot nyit a légi közlekedésben, még erősebbé teszi a Wizz Air alacsony viteldíjakra épülő üzleti modelljét, és lehetővé teszi, hogy továbbra is vitathatatlanul a legalacsonyabb költségszinten működő légitársaság lehessünk Európában.”

A mai bejelentéssel 276 repülőgépre nő a Wizz Air Airbus felé fennálló rendelésállománya, amelyet 2026-ig fog teljesíteni a repülőgépgyár.