A napjainkban Széles Gábor tulajdonosi körébe tartozó patinás gyártó az elmúlt 3 évben a világpiacon is figyelmet keltő két elektromos hajtású járművet is bemutatott. Az első teljesen Magyarországon tervezett, fejlesztett és gyártott Ikarus 120e és az Ikarus 80e modellekbe ugyan kínai akkumulátor és hajtáslánc kerül, de konstrukciójuk és hatótávjuk igen versenyképesnek tűnik. Németországban, Európa legnagyobb elektromos járműpiacán ezt már kezdik felfedezni, amelyet kisebb megrendelések is alátámasztanak. Magyarországon is fut néhány elektromos Ikarus, azonban a magyar városokra három évtizede zúduló nyugati buszdömpinggel egyelőre nem tudták felvenni a versenyt.

Nagy kérdés, jó stratégiát választott-e a cég az e-mobilizációs irányváltással akkor, amikor éppen pestiesen szólva satuféket nyomott az európai zöld átállás, amikor bezuhantak a e-autópiacok, amikor a nagy német buszgarázsok a gyakori elektromos busztüzek miatt tömegesen állnak vissza a dízeljárművek alkalmazásához. A stúdióban Széles Gábor üzletember, a székesfehérvári Ikarus, Műszertechnika és a Videoton elnök-tulajdonosa. A Mozgásban műsorvezetője: Varjú Frigyes.