Írja be a naptárába!

A GR2 idén már a harmadik évadához érkezett: a műsor keddenként 16:30 és 18:00 óra között hallható. A GR2-ben 3 hónapon keresztül 3 sikeres kis- és középvállalkozás méri össze a tudását.

A másfél órás, élő műsorban a tanácsadó cégek szakemberei és a tréninget vállaló cégvezetők egyszerre jelennek meg konkrét problémafelvetésekkel és a továbblépést segítő megoldási lehetőségekkel. A rádiós beszélgetéseken keresztül lehetővé tesszük, hogy bárki „belehallgasson” egy üzletfejlesztési tréningbe.

A versenyzők 14 héten keresztül kapnak házi feladatokat, és a szakértői tanácsok segítségével próbálják javítani a hatékonyságukat, fejleszteni szervezetüket, illetve a piaci környezetnek megfelelő üzleti stratégiát kidolgozni.

Ismerje meg a GR2 szakértőit!

  • Szabados Richárd, a GR2 fővédnöke, a CIB Bank KKV és Lízing üzletágainak vezetője,
  • Molnár Imre, a GR2 főtanácsadója, a GS Consulting stratégiai tanácsadója, coach,
  • Makay László, a KPMG igazgatója, a cég Corporate Finance csoportjának tagja,
  • Mádi-Szabó Zoltán, a KPMG  szenior menedzsere, a cég családi vállalkozásokért felelős csoportjának vezetője,
  • Turi Ferenc, a Capitol Consulting Group Kft. ügyvezető partnere,
  • Strohmayer János, a CIB Bank vezérigazgató-helyettese,
  • Pituk Attila, a A CIB Lízing kisvállalati és lakossági szegmens vezetője,
  • Szabó Ákos, a CIB Bank KKV-régióigazgatója – Buda és Észak-Nyugat Régió,
  • Szerdahelyi Róbert, a CIB Bank KKV-régióigazgatója – Pest és Észak-Kelet Régió,
  • Szép Péter, a Deloitte Magyarország Üzletviteli tanácsadási szolgáltatások osztályának partnere,
  • Paulovits Márton, a Deloitte budapesti irodájának tanácsadója.

A GR2 harmadik évadának versenyzői >>

  • CEOS Kft.
  • Greenwolf Kft.
  • Tisztítás-technológiai Tudományok Intézete Kft.

Tippek az első adásból

Szabados Richárd, a GR2 fővédnöke kiemelte: „a gazdasági válság azt az érettségi vizsgát jelentette a vállalatok számára, ahol már nem lehet puskázni. A felmerülő problémákat a cégeknek komolyan kell venniük, ezt pedig csak üzleti, pénzügyi tervezéssel, tudatosan lefektetett modellekkel érhetik el”. Szerinte az nem jelent gondot, ha az adott társaságnak a körülmények függvényében módosítania kell a stratégiáját, viszont minden cégvezetőt óva int attól, hogy a megérzéseire hagyatkozva vakrepülésbe kezdjen.

Molnár Imre, a műsor főtanácsadója szerint a jól működő és sikeres cégeket olyan hosszú távú, jól strukturált és elemző gondolkodásra szeretnék rákényszeríteni, ami eddig nem feltétlenül képezte a mindennapjaik részét.

További – a vállalkozásának is hasznos tippekért – hallgassa meg a GR2 első adását, amelyben bemutatkoznak a döntős cégek!

Ha Ön is kérdezne a GR2 szakértőitől, akkor írjon a gr2@gazdasagiradio.hu címre!