Írja be a naptárába!
A GR2 idén már a harmadik évadához érkezett: a műsor keddenként 16:30 és 18:00 óra között hallható. A GR2-ben 3 hónapon keresztül 3 sikeres kis- és középvállalkozás méri össze a tudását.
A másfél órás, élő műsorban a tanácsadó cégek szakemberei és a tréninget vállaló cégvezetők egyszerre jelennek meg konkrét problémafelvetésekkel és a továbblépést segítő megoldási lehetőségekkel. A rádiós beszélgetéseken keresztül lehetővé tesszük, hogy bárki „belehallgasson” egy üzletfejlesztési tréningbe.
A versenyzők 14 héten keresztül kapnak házi feladatokat, és a szakértői tanácsok segítségével próbálják javítani a hatékonyságukat, fejleszteni szervezetüket, illetve a piaci környezetnek megfelelő üzleti stratégiát kidolgozni.
Ismerje meg a GR2 szakértőit!
- Szabados Richárd, a GR2 fővédnöke, a CIB Bank KKV és Lízing üzletágainak vezetője,
- Molnár Imre, a GR2 főtanácsadója, a GS Consulting stratégiai tanácsadója, coach,
- Makay László, a KPMG igazgatója, a cég Corporate Finance csoportjának tagja,
- Mádi-Szabó Zoltán, a KPMG szenior menedzsere, a cég családi vállalkozásokért felelős csoportjának vezetője,
- Turi Ferenc, a Capitol Consulting Group Kft. ügyvezető partnere,
- Strohmayer János, a CIB Bank vezérigazgató-helyettese,
- Pituk Attila, a A CIB Lízing kisvállalati és lakossági szegmens vezetője,
- Szabó Ákos, a CIB Bank KKV-régióigazgatója – Buda és Észak-Nyugat Régió,
- Szerdahelyi Róbert, a CIB Bank KKV-régióigazgatója – Pest és Észak-Kelet Régió,
- Szép Péter, a Deloitte Magyarország Üzletviteli tanácsadási szolgáltatások osztályának partnere,
- Paulovits Márton, a Deloitte budapesti irodájának tanácsadója.
A GR2 harmadik évadának versenyzői >>
- CEOS Kft.
- Greenwolf Kft.
- Tisztítás-technológiai Tudományok Intézete Kft.
Tippek az első adásból
Szabados Richárd, a GR2 fővédnöke kiemelte: „a gazdasági válság azt az érettségi vizsgát jelentette a vállalatok számára, ahol már nem lehet puskázni. A felmerülő problémákat a cégeknek komolyan kell venniük, ezt pedig csak üzleti, pénzügyi tervezéssel, tudatosan lefektetett modellekkel érhetik el”. Szerinte az nem jelent gondot, ha az adott társaságnak a körülmények függvényében módosítania kell a stratégiáját, viszont minden cégvezetőt óva int attól, hogy a megérzéseire hagyatkozva vakrepülésbe kezdjen.
Molnár Imre, a műsor főtanácsadója szerint a jól működő és sikeres cégeket olyan hosszú távú, jól strukturált és elemző gondolkodásra szeretnék rákényszeríteni, ami eddig nem feltétlenül képezte a mindennapjaik részét.
További – a vállalkozásának is hasznos tippekért – hallgassa meg a GR2 első adását, amelyben bemutatkoznak a döntős cégek!
Ha Ön is kérdezne a GR2 szakértőitől, akkor írjon a gr2@gazdasagiradio.hu címre! |