Így folyamatos termékportfolió megújításra van szükség, a szépen lassan beinduló smoothie piacra is ezért lépett be az üdítőital gyártó. A társaság értékesítésének 70 százalékát a Sió márka adja, a konkurencia viszont hatalmas, sőt, már-már túlságosan is telített a piac egy ennyire kicsi országban.

Az értékesítés évről-évre növekszik, de még nem érte el a válság előtti szintet a hazai gyümölcslé piac volumene. Tavaly 220 millió liter üdítőitalt adott el a cég, 2008-ban még 246 millió literes volt a forgalom. Az eladások értéke viszont már jóval magasabb, 10 év alatt 60 százalékkal nőtt a gyümölcslé literenkénti kiskereskedelmi ára. A felvásárlási árak minden évben változnak, idén az alma beszerzési ára lehet magasabb, a tavalyi gyenge év után pedig a kajszibaracktermés alakult jobban.

Kovács Ágnessel Imre Lőrinc beszélgetett.