Ennek van egy stratégiai, vagy filozófiai oldala, másrészt pedig van egy praktikus, mérnöki oldala, kezdte Zám Donát, majd hozzátette: Az Opelnél abban hisznek a gyári mérnökök, hogy meg kell hagyni a választás lehetőségét az ügyfeleknek, hogy a hagyományos belsőégésű erőforrással szeretnének autót vásárolni, vagy elektromossal. Vannak olyan gyártók, mondta a szakember, amelyek már nem is fejlesztenek hagyományos belsőégésű motorokat, mondván, hogy az elektromobilitásé a jövő. Az elektromobilitásban az Opel is teljes mellszélességgel benne van, és hisz benne, viszont abban is hisznek, hogy mind a két területen kiválónak kell lenni, és így valódi választási lehetőséget lehet nyújtani a vásárlóknak. Az Opel Magyarország elektromobilitási felelőse azt is elmondta, hogy az európai szabályozás a kibocsátási normákat írja elő, és ha valamely gyártó belsőégésű motorjaival ennek képes megfelelni, akkor nincs szüksége a könnyű hibrid technológiára. A benzines Opel Mokka kibocsátási adatai pedig jobbak, mint több más gyártó mild hibrid hajtású modelljeinek, tette hozzá Zám Donát.

A riporter Lakatos László. Az interjút itt meghallgathatják: