A Vodafone Magyarország támogató kezdeményezéseivel a koronavírus miatt kialakult helyzetben szeretné segíteni kisvállalati ügyfeleit. A következő három hónapra az ügyfelek extra 15GB adatkeretet igényelhetnek minden hangalapú mobil előfizetésekre 5GB-os ciklusokban. A kedvezmény telefonon vagy a kiemelt ügyfélszolgálatokon keresztül leadott megrendeléseket követően aktiválódik. Az internetopciókhoz tartozó másodlagos kártyákra a kiegészítő adat automatikusan érvényesül – írta az iotzona.hu.
Magasabb adatopció és mobil szélessávra váltás
A vállalati ügyfelek a jelenleg aktívnál nagyobb internetopcióra válthatnak hűségszerződés aláírása nélkül. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek bármikor lemondhatják a magasabb adatopciót, és ebben az esetben az eredeti adatmennyiség és hűségidő lesz számukra visszaállítva – mindez természetesen kötbérmentesen. A magasabb csomagokat telefonon, illetve kiemelt ügyfélszolgálatokon keresztül aktiválhatják az ügyfelek.
Nagyobb sávszélesség
Az otthoni munkavégzés miatt megnövekedett adathasználatra reagálva a szolgáltató lehetőséget biztosít a sávszélesség soron kívüli bővítésére a meglévő bérelt vonali szolgáltatások esetében. A vállalati ügyfelek az ügyfélmenedzsereken keresztül igényelhetik ezt a szolgáltatást.
Digitális üzletmenetet támogató szolgáltatások
Az egyedi megoldások és kedvezmények mellett a Vodafone több, vállalati szolgáltatása segíti a távoli munkavégzést. A Vodafone Iroda szolgáltatás például a központi telefonszámra érkező hívásokat automatikusan átirányítja az otthon lévő kollégák mobiljára.
Ezt a megoldást a távközlési cég is használja, így műszakis kollégáik a központi számra érkező hívásaikat a business continuity kapcsán kiosztott mobiltelefonjaikon fogadják. Ezzel a bejövő hívásokat mobil alapra tudják terelni, kollégáik pedig külső helyszínről is teljes értékűen tudják ellátni feladatköreiket. További részletek az IoT Zóna oldalán.