A testület elnöke a Trend FM-nek azt mondta, csak az esetek kis részében a szolgáltató a hibás az ügyfél adatainak vagy pénzének ellopása miatt, és ők csak ebben az esetben ítélhetnek meg kártérítést. Amennyiben az ügyfelet a saját hibájából károsították meg, úgy külön megegyezésre van lehetőség a bank és a fogyasztó között a békéltető testület segítségével. Ennek a kimenetele viszont egyáltalán nem biztos, hogy pozitív lesz a fogyasztó számára, ezért inkább a támadás elkerülésére kell felhívni a figyelmet – tette hozzá Dr. Kovács Erika. Imre Lőrinc interjúja.
Internetes csalások és lehúzások: mit tehet, ha lenyúlták a pénzét?
TrendFM, 2023. október 20., 09:51
Egyre többen fordulnak a Pénzügyi Békéltető Testülethez azért, mert kibertámadás áldozatai lettek.