Az alkalmazás megtakarítási célokat, zsebpénz-utalási lehetőséget, pénzügyi személyes asszisztensi segítséget és chatfunkciót is tartalmaz. Trifonov Gergelyt, a BankZee társalapítóját kérdeztük a pályázás folyamatáról, arról, hogy milyen változásokat hozott vállalkozásuk életébe a Digitális Díj, illetve, hogy mit tanácsolna a jövőbeli pályázóknak – írta az IoT Zóna portál.
– Mi movitált, hogy pályázz?
– Mivel a megoldásunk potenciális felhasználói – a 14-18 év közötti gyerekek és szüleik – a Vodafone számára is fontos célcsoport, mindenképpen felmerült bennünk a későbbi együttműködés lehetősége a vállalattal. Természetesen a díj presztízse és az azzal járó pénznyeremény is fontos szempontok voltak, de a kooperáció és az ebből fakadó marketinglehetőségek lebegtek a szemünk előtt.
– Kiknek, milyen megoldásokkal érdemes szerinted pályázni?
– Azt gondolom, hogy a társadalmi szempontból hasznos projektek jó eséllyel indulnak, ahogy az az előző kör díjazottjai alapján is látszik.
– Te mit profitáltál az egészből, hogyan alakult a projekted azóta, hogy támogatott a Vodafone?
– Mindenképpen előnyünkre vált a nyilvánosság, amit a Vodafone biztosított a számunkra. Jelenleg az utolsó simításokat végezzük a megoldásunkon, az éles indulást április első felében tervezzük.
A Vodafone Digitális Díjra idén is lehet pályázni Digitális Esélyegyenlőség, Digitális Társadalom, valamint Bolygónk és Fenntarthatóság kategóriákban. A pályázatokat 2020. március 6-ig várják. A díjjal kapcsolatos információk és a jelentkezési lap itt érhető el. |