„Rohamos tempóban fejlődik ez a szegmens. Körülbelül egy évtizeddel ezelőttre datálnám, amikor elkezdték tényleg komolyan venni a webshopokat. Aztán, ahogy megyünk előre az időben, egyre magasabbra került a belépőszint. Megjelentek a cseh, német, amerikai, távol-keleti e-kereskedelmi cégek is, amelyek hozták a saját tudásukat, hátterüket, és ez azt eredményezte ma már nem olyan egyszerű elindítani egy webáruházat, mint 10 éve" – fejtette ki Borsi Zsolt.
Az első legfontosabb területként a technikai rendszereket emelte ki, aminek része a megfelelő programozó, a jó tárhely, és „bár sokan mostohagyerekként kezelik, a webhely sebessége is nagyon sok területet érint – a keresőoptimalizálástól kezdve a felhasználói élményig (UX)". Mivel az online boltokban nincs külön eladó, így a gyors reagálású ügyfélszolgálat lehet az egyik kitörési pont, ahogy a raktározási és logisztikai folyamatokon, a kiszállítási időn is múlhat egy vállalkozás sikere.
Lakatos László a webshopok speciális szegmenséről, az állateledelek és állatfelszerelések online piacáról is kérdezte a Grandopet.hu e-commerce vezetőjét.
- A Nap Vendége - 1. rész
- A Nap Vendége - 2. rész