Amennyiben hibás árfeltüntetés történt, akkor hiába a sikeres megrendelés, a vállalkozás korrigálni fog, és van erre lehetősége. Ha viszont a reálisan kedvezményes árra azt írják vissza, hogy elfogyott az adott termék, és csak a drágább áru van készleten, akkor fennállhat a fogyasztó félrevezetése is.

Az sem mindegy, hogy egy világszerte ismert szálláskereső honlapon találunk hihetetlenül alacsony árakat vagy egy teljesen ismeretlen webshopban. Ha nincs az oldalon üzletszabályzat, az üzemeltető cégnek a neve, elérhetősége (például az online cégnyilvántartásban már felszámolás alatt áll), ha sehol egy adatvédelmi tájékoztató vagy egy ÁSZF, akkor már sejteni lehet, hogy problémák lesznek.

Ha az oldalra keresve nem találunk semmilyen értékelést, vagy kamu profilt, netán helytelen magyarsággal írt értékelést dob ki, az szintén a csalás gyanúját erősíti.

További hasznos tanácsokért hallgassa meg dr. Schiffer Zsolt jogtanácsost, a D.A.S. jogvédelmi biztosító munkatársát. A műsorvezető Érczfalvi András.