Vezse Roland, a SpaTrend Kft. ügyvezetője
Vezse Roland, a SpaTrend Kft. ügyvezetője

A korábban hűtőgépjárművek felépítményeivel foglalkozó szakember egy hirtelen ötlettől vezérelve, még 2003-ban vágott bele a prémium szegmensbe tartozó wellness üzletág felépítésébe. Vezse Roland ezt megelőzően gyakornokként kezdett foglalkozni raktérhűtéssel, majd gyorsan az lett az élete, hogy a hűtött áru szállítás a lehető legbiztonságosabb legyen Magyarországon. Rengeteget tanult akkori mentorától, a többi között azt, hogy az ügyfélkezelés a legfontosabb egy cég életében. Raktérhűtéssel foglalkozó saját vállalkozása Kelet-Magyarországon még ma is sikeresen működik, ugyanakkor azt tapasztalja: egy vállalkozás nem tud hosszú távon annyi profitot termelni, ha lekerül róla a napi szintű tulajdonosi fókusz.

48 óra alatt döntött

A masszázsmedencék, jakuzzik, szaunák és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások terén Vezse Roland tizenöt éve egy belga üzletemberrel együttműködve építette fel üzletét. „Elkezdtem utánanézni, foglalkozik-e már valaki ezzel a termékkörrel Magyarországon. Gyakorlatilag két nap alatt eldöntöttem, hogy ez egy jó irány lehet számomra, bár akkor még csak melléküzletágban gondolkodtam” – tette hozzá a Spatrend Kft. tulajdonosa.

„A magunkra fordítandó időt ugyanúgy be kellene terveznünk a naptárunkba, mint egy tárgyalást"
Így lazít Vezse Roland, a Spa Trend szakértője.


Rajongás, bátorság, ajánlás

A szakember úgy véli, egy vállalkozás létrehozásakor nem elég jól választani terméket és felvevőpiacot. Egy értékesítőnek kedvelnie is kell azt, amit csinál, tudnia kell rajongani az adott termékért vagy szolgáltatásért, hogy hitelesen képviselhesse azt. A sikeres értékesítéshez megfelelő termék, kapcsolattartás és bátorság is szükséges. Utóbbi kifejezetten lényeges, hiszen az értékesítőnek mernie kell ajánlást kérni üzleti partnereitől.

Hallgassa meg a beszélgetést 
a sikeres sales titkairól itt!

Elmondása szerint egy olyan speciális területen kell csapatával nap, mint nap új eredményeket felmutatniuk, ahol a vásárlók hosszú távon, akár tizenöt-húsz évben gondolkodnak egy-egy termék élettartalma kapcsán. Éppen ezért elengedhetetlennek tartja állandó supporttal folyamatosan támogatni az ügyfeleket, akikkel valódi emberi, baráti kapcsolatot igyekeznek felépíteni és ápolni.

Vezse Roland cégvezetőként a műsorban hangsúlyozta: „fontos, hogy az ember meg tudja osztani a munkatársaival azt a víziót, amit képvisel. Az én vízióm az, hogy mindig valami pluszt tudjunk adni az embereknek, segítségünkkel boldogabbá, egészségesebbé, kiegyensúlyozottabbá és kipihentebbé váljanak.”