1. 23:05

    Trend Night Bukovszky Józseffel

    A hét minden éjszakáján jelentkezik a Trend FM különleges zenei válogatása, a Trend Night. Bukovszky József zenei szerkesztő igazi különlegességeket mutat be itthonról és külföldről. Főszerepben a Trend FM kedvencei, nagyrészt olyan felvételekkel, amelyek nem forognak más hazai rádióban.

  2. 11:05
  3. 12:05
  4. 12:35
  5. 13:05
  6. 14:05
  7. 14:35

    Gyűjtő

    Belehallgatás:
  8. 15:05
  9. 17:05

    A Nap Vendége

    Pacher Tibor fizikus a Puli Space Technologies alapító vezetője. A műsorvezető Lakatos László.

    Belehallgatás:
  10. 18:05

    Trend Night Bukovszky Józseffel

    A hét minden éjszakáján jelentkezik a Trend FM különleges zenei válogatása, a Trend Night. Bukovszky József zenei szerkesztő igazi különlegességeket mutat be itthonról és külföldről. Főszerepben a Trend FM kedvencei, nagyrészt olyan felvételekkel, amelyek nem forognak más hazai rádióban.

Trend Night Bukovszky Józseffel

A hét minden éjszakáján jelentkezik a Trend FM különleges zenei válogatása, a Trend Night. Bukovszky József zenei szerkesztő igazi különlegességeket mutat be itthonról és külföldről. Főszerepben a Trend FM kedvencei, nagyrészt olyan felvételekkel, amelyek nem forognak más hazai rádióban.

2025-09-08 00:05:00

Menni-Enni

2025-09-08 11:05:00

Monitor

2025-09-08 13:05:00

Kultúr-Trend Magazin

2025-09-08 13:35:00

Zenei válogatás

2025-09-08 14:05:00

ReBrief

2025-09-08 15:05:00

Sportérték

2025-09-08 17:10:00

Hétfő - Egy nő

A műsorvezető Kutasi Judit.

2025-09-08 18:05:00

Trend Night Bukovszky Józseffel

A hét minden éjszakáján jelentkezik a Trend FM különleges zenei válogatása, a Trend Night. Bukovszky József zenei szerkesztő igazi különlegességeket mutat be itthonról és külföldről. Főszerepben a Trend FM kedvencei, nagyrészt olyan felvételekkel, amelyek nem forognak más hazai rádióban.

2025-09-08 19:05:00

  • Pörgetik a Tiktokot, közben több százezret spórolnak meg a kuponokkal

    A magyar diákok egyszerre digitális bennszülöttek és tudatos vásárlók: naponta több órát töltenek a közösségi médiában, vásárlásaikat pedig a költséghatékonyság vezérli. Így jellemezte leginkább a Z generáció mobilhasználati és vásárlási szokásait a Yettel és a Diverzum kutatása.

Friss hírek