Az ICT-piac ismert személyisége Bőthe Csaba 2018 májusától csatlakozott az Invitech-hez. Marketing- és üzleti támogatások igazgatóként a feladatkörébe tartozik a többi között az új termékek fejlesztése, a termékek és folyamatok menedzsmentje, az ügyfélkampányok, a marketingkommunikáció, a vállalati ügyfélszolgálat, valamint az üzleti intelligencia és a belső IT-támogatás is.

„Bizonyos szempontból az eddigi karrierlépcsőimnél nagyobb kihívás vár a mostani pozíciómban, mert a korábbi cégeknél szigorúbban meg voltak határozva a keretek. Az Invitech-nél a hogyan továbbhoz számos szakmai irányt is kell még rögzíteni, hogy hosszabb távra is sikerrel lehessen építkezni. A vállalat az Invitel Csoport lakossági üzletágának a kiválásával valóban ’B2B-only’ céggé vált – ezt azonban én igazából inkább lehetőségnek látom” – nyilatkozta a Bitport.hu-nak adott interjújában Bőthe Csaba.

„A feladat izgalmasnak ígérkezik. Egyfelől a cégkultúra sokban emlékeztet a korábbi westeles, t-mobilos korszakomra, több ottani kollégám is dolgozik ma az Invitech-nél. Vonz az is, hogy itt nem szakmai, hanem pénzügyi befektető van a háttérben. A pénzügyi ugyanis inkább a gazdasági célokat határozza meg, míg a stratégiai befektető amellett, hogy megszabja a pénzügyi célokat, még a szakmai keretek és irányok kialakításába is beleszól. Nekem viszont a szakmai autonómia sokat számít, mert lényegesen kreatívabb és rugalmasabb környezetet tud teremteni” – fejtette ki a marketing- és üzleti támogatások igazgató.

6000 vállalati ügyfelet szolgálnak ki

A cég távközlési szolgáltatóból fokozatosan változik át komplex infokommunikációs (ICT) megoldásszállítóvá. A Digi által megvásárolt lakossági részleg mintegy 400 ezer ügyfelet kiszolgáló egység volt, amely korábban nagyon sok mindent a cégcsoport más szervezeti egységeitől kapott meg belső szolgáltatásként. A tulajdonosváltást követően külső szolgáltatásként kapják meg ezeket, és az infrastrukturális szolgáltatói profilban ők lesznek az Invitech legnagyobb ügyfelei.

„Ha így nézzük, akkor az Invitech tevékenységi köre éppenséggel egyre jobban bővül, egyre több lábra állhatunk. Hatezer ügyfélből álló vállalati szegmenst szolgálunk ki, ahol egyre több az ICT-jellegű feladat. Erre erős kompetenciákkal készültünk fel, vegyük csak a Magyarországon egyetlen Tier III minősítésű kereskedelmi célú adatközpontunkat és az ehhez szorosan kapcsolódó felhőalapú Security-as-a-Service jellegű szolgáltatásokat. Továbbá rendelkezünk IT-biztonsági műveleti központtal (SOC) is, de jól működő outsourcing megoldásaink is vannak. Összességében elmondhatom, hogy az Invitech bátran belefog az önálló létbe, az önálló márka építésébe” – hangsúlyozta Bőthe Csaba.

A teljes interjút itt olvashatja el.