A lap szombati számában megjelent interjúban a vezérigazgató elmondta, a vasúttársaság vezetése a minőségi szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt, ennek érdekében jelentős utaskomfort-javítási és járműfejlesztési programot indítanak.
Zaránd György elmondta, míg 2012-ben a menetdíjakkal nem fedezett kiadásokra 162 milliárd forint állami költségtérítést vettek igénybe, jövőre ez 144 milliárd forintra csökken úgy, hogy közben jelentősen javul a szolgáltatási színvonal.
Beszélt arról is, hogy a jövő évi menetrendi tervekben két új vonat szerepel Bécsbe, az egyik Debrecenből, a másik pedig Belgrádból közlekedik, Budapesten keresztül. A forgalmas vonalakon főleg a hét végi csúcsidőben lesznek járatsűrítések, új és kényelmesebb vonatokat is forgalomba helyeznek, ezekről azonban még nincs meg a végleges döntés, a cég a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium jóváhagyására vár.
MTI, 2014. november 08., 14:20
A két éve megkezdett szerkezeti átalakításoknak meglett az eredményük, ugyanis lényegesen kevesebbe kerül az államnak a vasúti személyszállítás fenntartása – mondta Zaránd György, a MÁV-Start Zrt. új vezérigazgatója a Magyar Hírlapnak.
- Közelebb a matematikához
- Még mindig köhög Európa motorja, lassul a magyar bérrobbanás
- Ismét a Raiffeisen Bank nyerte a Zöld Bank díjat
- Robbanásszerű fejlődés a lézeres szemműtéteknél
- Megállíthatatlan a robotinvázió
- Közeleg az ünnepi őrület, ennyit költünk ajándékokra
- XTB: sűrű péntek elé néznek a befektetők
- Drámaian megnőhet a felmondások száma
- Mesterséges intelligencia a Google-keresés helyett?
- Oroszország a nukleáris doktrína lazításával reagált az amerikai lépésre
- A Covid óta nem teljesítettek ilyen gyengén az európai cégek
- Van, ahol a pillanat tört része alatt kiszűrik a hamis pénzt
- Személyes kapcsolatokra épít a Provident üzleti modellje
- A lakosság harmada lakhatási szegény
- Többfrontos háború – Mi az, ami borítékolható Trump tarolása után?
- De honnan lesz munkaerő a boltokban?
- Gyermekjogok Világnapja: egy napra képviselővé váltak a gyerekek
- Idén rosszul járnak, jövőre mire számíthatnak a nyugdíjasok?
- Afgán válság, tálib rémuralom: nemzetközi segítséget kérnek
- Zöld átállástól az autóiparig: a logisztika mutatja az irányt
- Autóipari háború készül? Mit tervez Trump?
hirdetés
További cikkek
-
Többfrontos háború – Mi az, ami borítékolható Trump tarolása után?
Mi várható az amerikai választások után az orosz-ukrán fronton és Közel-Keleten? Mennyire tekerheti fel a kampányígéretekhez hűen Donald Trump a Kínával való vámháborút? -
De honnan lesz munkaerő a boltokban?
Az év végi kereskedelmi hajráról és annak logisztikai, valamint munkaerőt érintő kihívásairól beszélgettünk az IKEA Soroksár fulfillment vezetőjével és az euJobs HR-Group elnökével. -
Gyermekjogok Világnapja: egy napra képviselővé váltak a gyerekek
10. alkalommal hívott meg diákokat az Országgyűlés és a Gyermekmentő Szolgálat az Országházba. -
Idén rosszul járnak, jövőre mire számíthatnak a nyugdíjasok?
A 2024-es nehéz év után jövőre kedvezhet a kormányzat a nyugdíjasoknak. Az év elején 3,2%-os emelésre, majd 13. havi nyugdíjra és év végén előre láthatóan nyugdíjprémiumra is számíthatnak. -
Afgán válság, tálib rémuralom: nemzetközi segítséget kérnek
Három évvel a radikális iszlamista tálibok hatalomátvétele után Afganisztán rendkívül súlyos gazdasági és humanitárius válságban van, a lakosság 70%-a segítségre szorul.