A három egyesült tagbank (az MKB Bank, a Takarékbank és a Budapest Bank) hálózatára építve, az MBH rendelkezik az ország legnagyobb fiókhálózatával. A pénzintézet most átfogó fiókmodernizációs programot indított. Év végéig minden egységen megjelennek az új arculati elemek, nyílnak teljesen új fiókok is, 30 fiókot pedig teljes mértékben az ügyféligényekhez és az új márkához igazítva újít meg a hitelintézet.

Az ügyfelek igényei az elmúlt években jelentős mértékben megváltoztak: napi bankolási ügyeiket szívesen intézik online, az összetettebb, tanácsadást igénylő kérdéseket azonban szeretik személyesen megbeszélni egy tanácsadóval. A pénzintézet ennek megfelelően alakítja át fiókjait, több teret biztosítva a diszkrét tanácsadásra. A nagyobb fiókokban külön teret kap például a prémium banki vagy a jelzáloghitelezési tanácsadás is. Az új kialakítás már akadálymentesített, így a mozgássérült vagy vak- és gyengénlátó ügyfelek számára sem jelent gondot az itteni ügyintézés.

Ginzer Ildikó, az MBH Bank sztenderd kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese elmondta: „elődbankjaink – főképp a Takarékbank – révén erős gyökereink, valamint kiterjedt fiók- és ATM-hálózatunk van a vidéki Magyarországon. Előnyünk, hogy ügyfeleink 95%-ához egy MBH bankfiók esik a legközelebb.  Ezt az örökséget visszük magunkkal, továbbra is az egész országra figyelünk, és fontosnak tartjuk, hogy az ország egészében egyforma színvonalú, modern fiókok várják majd ügyfeleinket. Ezért nemcsak a nagyvárosokban, de olyan kisebb településeken is megújítjuk fiókjainkat, mint Gárdony, Bicske vagy éppen Pannonhalma, ahol az elmúlt napokban adtunk át a megváltozott ügyféligényekre szabott fiókot".