Az MBH Bank jelenleg mintegy kétmillió lakossági és vállalati ügyfelet szolgál ki. Összesített mérlegfőösszege meghaladja a 10 600 milliárd forintot. A pénzintézetnél elhelyezett betétállomány 6500 milliárd forint, míg a bruttó hitelállomány 5000 milliárd forint felett alakul.
Jogelődjeinek köszönhetően a társaság már az indulásakor piacvezető számos területen, a többi között a vállalati szegmensben, azon belül is a mikro-, kis- és középvállalati hitelezésben, a lízingpiacon, az agrár- és élelmiszeripari üzletágakban. Az egyesülést követően a társaság rendelkezik a legnagyobb fiókhálózattal, csaknem 500 helyen várják az ügyfeleket személyesen. Emellett az egyik legkiterjedtebb hazai ATM-hálózatot üzemeltetik, országszerte 800 ATM áll készpénzfelvételhez rendelkezésre, ebből csaknem 140 berendezésen befizetésre is van lehetőség.
„Egy sikeres és Európában példa nélküli léptékű és sebességű hármas bankfúzió végén vagyunk. A fúzió vége ugyanakkor új kezdet: a stabil alapokra dinamikus, digitális, piacvezető bankot építünk, mely hatékonyan támogatja a hazai gazdaságot, több és vonzóbb terméket kínál az ügyfeleknek és erősebb versenyt diktál a hazai bankpiacon" – mondta Dr. Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója.
Az egyesülést követően az ügyfelek fizetési számla-, bankkártya-, hitelkártya és hitelszámlaszámai nem változnak, és a használatban lévő, érvényes bankkártyák is ugyanúgy használhatóak, mint korábban. A megszokott elektronikus csatornák – a megszűnő Takarék Videobank kivételével – változatlan szolgáltatásokkal, de új elnevezésekkel és arculattal működnek tovább. A megkötött személyi kölcsönök, jelzáloghitelek, folyószámlahitelek és Babaváró hitelszerződések az eredeti szerződési feltételek mellett, változatlan formában élnek tovább.
Május 1-je után egységesebb a termék- és szolgáltatáskínálat, vagyis olyan ajánlatok is elérhetőek lesznek, amelyek korábban csak az egyik vagy a másik tagbankban szerepeltek a kínálatban. Ilyen például a nemrég megújult Zöld Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel. Ugyanígy a lakossági ügyfelek szélesebb köre számára lesz elérhető a VISA Zöld bankkártya és a GO hitelkártyacsalád is. Az év során folytatódik a termékpaletta egységesítése, valamint új termékeket – köztük új megtakarítási terméket – is tervez a társaság. Emellett a nyár folyamán fokozatosan vezetik be az új banki mobil applikációt.
A hitelintézet 2023. május 1-jével egységes márkanévvel és arculattal kezdte meg önálló működését. A névbevezető kampány az első hetekben egyszerű üzenettel, az új név tudatosítására koncentrál, míg az MBH Bank márka a későbbiekben, júniustól mutatkozik be igazán. Mindenre kiterjedő átmárkázást is elindított a vállalat. A folyamat során prioritást kaptak az ügyfelek által használt és látogatott csatornák, a weboldal, a digitális csatornák és a bankfiókok, ezek átmárkázása indult meg elsőként. A teljes országos fiókhálózatot több lépcsőben – a tervek szerint az idei év végig – márkázzák át.
Májustól elindult a teljes bankkártya-portfólió cseréje is. 25-féle dizájn készült, a csere pedig fokozatos lesz, a kártyákat lejáratkor váltja át megújult arculatúra a hitelintézet. Május 1-jétől az ügyfelek valamennyi korábban megszokott kommunikációs csatornán – az internetbankban, a mobilalkalmazásban, a számlakivonatokon, a postai és elektronikus leveleken – már az MBH Bank márkanévvel és az új, egyedi színvilággal találkozhatnak, míg az MKB Bank és a Takarékbank arculatát kivezetik.