A szakszervezet továbbra is 25 százalékos béremelést szeretne jövőre – nemcsak a megélhetés miatt, hanem azért is, hogy ne legyen még több el nem indult járat a hiányzó buszvezetők és szerelők miatt. Az alacsony fizetések miatt ugyanis a szakszervezet szerint nem vonzó a pálya. A MÁV-Volánbusz vezetése bérajánlattal nem rukkolt elő, ehelyett a cégvezetés közölte, hogy a béregyeztetési folyamatot megakasztotta a sztrájk. Legkorábban január 16-án ülnek újra tárgyalóasztalhoz a felek. Dobi Istvánnal, a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet elnökével Nagy Károly beszélgetett.

Kerestük a MÁV-Volán csoportot is az ügyben. Nyilatkozni nem akartak. Közleményükben viszont jelezték, hogy a szakszervezet által megfogalmazott 25 százalékos bérkövetelés nem összeilleszthető a cégcsoport, illetve a nemzeti költségvetés lehetőségeivel. Pafféri Zoltán MÁV-vezérigazgató azt is kijelentette, hogy nem rendelkeznek a tulajdonos Építési és Közlekedési Minisztérium mandátumával arra, hogy bérajánlatot tegyenek, de január 16-án folytatni kívánják a bértárgyalásokat.