A Facebookkal való kommunikáció igencsak nehézkes lehet, azonban vannak olyan szituációk amikor elkerülhetetlen, hogy felvegyük a kapcsolatot a vállalattal. Mai cikkünkben hozunk számodra pár tippet, melyek megkönnyíthetik az utadat ebben a folyamatban.

Íme a lehetőségek!

Ha üzleti felhasználóként szeretnéd felvenni a kapcsolatot a Facebook ügyfélszolgálatával, több lehetőséged is van erre. Az egyik lehetőség az üzleti oldalakon keresztüli üzenetküldés, ahol közvetlenül kapcsolatba léphetünk az ügyfélszolgálattal.

Ezen kívül elérhető még a Facebook vállalati támogatási oldala, ahol különböző témákban találhatunk segítséget. Itt rögzíthetjük a problémánkat, amit ha megteszünk, akkor az ügyfélszolgálat keresni fog minket. Profi cég segítségét szeretnéd kérni a témában? Válaszd a SocialWings online marketing ügynökséget!

 

Ha szeretnénk telefonon felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akkor először be kell jelentkeznünk a Facebook fiókunkba, majd az oldal alján található súgó és támogatás menüpontra kell kattintanunk. Ez után pedig ki kell választani a "Kapcsolatfelvétel a támogatással" lehetőséget.

Fontos azonban kiemelni, hogy mi nem tudjuk felhívni őket, tehát meg kell várnunk a bejövő hívásukat.

Fontos a türelem és a kitartás

Bármelyik módszert választod, fontos, hogy türelmes legyél és részletesen elmagyarázd a problémádat vagy a kérdésedet. A Facebook ügyfélszolgálata általában gyorsan és hatékonyan segít megoldani a felmerülő gondokat.

Ha nem találsz megfelelő választ a Facebook segítségközpontjában, akkor érdemes lehet kapcsolatba lépni a támogatási csapattal. Az ügyfélszolgálati munkatársak azon dolgoznak, hogy az ügyfelek problémáit minél gyorsabban és hatékonyabban megoldják.

Ha például problémád van a fiókod hozzáférésével, a bejelentkezéssel vagy az oldalad kezelésével, akkor fordulhatsz hozzájuk segítségért. Fontos megemlíteni, hogy a Facebook ügyfélszolgálatának elérhetőségei változhatnak, így érdemes rendszeresen ellenőrizni az aktuális adatokat.

Amennyiben szeretnél esetleg a különböző közösségi fórumokon is segítséget kérni, akkor érdemes olyan csoportokat keresni, amelyek a te területeddel foglalkoznak. Ezekben a csoportokban tapasztaltabb felhasználók általában örömmel segítenek a problémák megoldásában vagy válaszolnak a kérdésekre.

A Facebook még mindig elengedhetetlen

A Facebookon való hatékony jelenlét érdekében érdemes kihasználni az ügyfélszolgálati lehetőségeket. Emellett érdemes megismerni a platform hirdetési rendszerét és a hirdetési stratégiákat, rendszeresen frissíteni az oldal tartalmát, és folyamatosan kommunikálni az ügyfelekkel.

Amennyiben ezeket az alapelveket követed, könnyebben elérheted az üzleted céljait a Facebookon. Ha esetleg letiltják az oldaladat vagy a hirdetési fiókodat ne csüggedj, hiszen az esetek többségében lehet találni megoldást a problémára!