Ilyés Noémi a legmagasabb állami kitüntetésnek számító Kőrösi Csoma Sándor-díjat vehette elsősorban a fiatalokért végzett munkájáért, a Morgens pedig az Év Technológiai Újítása Termék Innovációs Díj pályázaton lett győztes.

A négy éve indult CheckINN eredetileg egyetemista fiatalok ötleteinek kívánt teret biztosítani. Az eredeti célt megtartva a programigazgató ma már az is fontos feladatuknak tartja, hogy edukáljanak, illetve hidat építsenek az ötletek és az azokra nyitott szakmai közeg közé. Mára 10 különböző platformmal rendelkeznek, valamint maguk is nyújtanak digitális szolgáltatásokat.

Az interjúban szó esik arról is, négy év alatt hová jutott a programjuk, és milyen problémákra keresik a megoldást az idei verseny résztvevői. „Nem születhet minden évben az ágazatot felrobbantó innováció, de az apró újítások is sokat jelenthetnek" – emelte ki Ilyés Noémi. Az idei megmérettetésen induló 50 csapat jelenleg dolgozik pályázatán, a nyerteseket a február elsejei Turizmus Gálán hirdetik ki.

Katona Zoltán szerint szinte megtalálják őket az újítással kapcsolatos ötletek. Egykori szállodásként maguk is ismerik a piac rezgéseit, a nemzetközi ötletversenyeket is követik. Győztes programjuk, a Roomsome Loyalty az első magyar, független szállodáknak készült automatizált, online törzsvendég- és hűségprogram a piacon.

A beszélgetésben szó volt a többi között a foglalási és fogyasztási szokások megváltozásáról és a hiperperszonalizációról is, de még arra is kitértek, hogy vajon mennyit ér egy virtuális ölelés.